Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rețeaua PENNY se extinde cu un nou magazin în Ștefăneștii de Jos, județul Ilfov

PENNY Stefanesti

Discounterul PENNY își continuă planul de expansiune în România prin deschiderea unui nou magazin în Ștefăneștii de Jos, județul Ilfov. Astfel, rețeaua PENNY ajunge la un număr total de 284 de magazine.

Magazinul PENNY din Ștefăneștii de Jos, județul Ilfov, sat Ștefăneștii de Jos, nr. 54A, are o suprafață totală de 847.85 m2, patru case de marcat si 14 angajați. Totodată, magazinul dispune de 78 de locuri de parcare, dintre care trei pentru persoanele cu dizabilități.

Design-ul noului magazin PENNY Punct din Ștefăneștii de Jos este modern și primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, noul PENNY oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.

PENNY Stefanesti

PENNY Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată foarte clar în șapte piloni cheie: experiență îmbunatațită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.

Pilonul expansiune se referă la extinderea magazinelor și la dezvoltarea capacităților logistice. Până la sfârșitul anului 2021 vor fi deschise 300 de magazine, iar în 2029, PENNY își propune să atingă cifra de 600 de magazine. În materie de logistică, anul acesta retailerul va inaugura cel de-al patrula depozit de la Filiași, județul Dolj.

Nu în ultimul rând, pilonul comunicațional „Economisim bani, nu dragoste” și toate elementele identității vizuale PENNY Punct sunt integrate în fiecare nou magazin din rețeaua PENNY.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.