Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Reteaua Initiative sustine pro bono cea mai mare campanie media

internationala de strangere de fonduri pentru fundatia „Free the Children”

Cu sprijinul partenerilor, Initiative a obţinut în România expunere media pentru acţiunea „We Day”, derulată la nivel internaţional pentru Free the Children

Aceasta este cea de-a doua campanie pro bono de strângere de fonduri şi cea mai mare acţiune de caritate de acest gen, pe care reţeaua Initiative o derulează la nivel internaţional în peste 70 de ţări. Primul proiect lansat în 2010 pentru “Fundaţia de cercetare a diabetului juvenil” (JDRF) a avut rezultate peste aşteptări şi a dus la o creştere în medie cu 300% a donaţiilor.

„Le mulţumim partenerilor media care sunt şi de această dată alături de noi în derularea unui proiect ambiţios. Credem că fiecare copil trebuie să aibă şansa la educaţie şi sperăm ca prin campania „We Day” să le oferim cât mai multor tineri din întreaga lume această oportunitate”, a declarat Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative România.

Prin intermediul campaniei Initiative doreşte să crească gradul de conştientizare cu privire la acţiunea „WE Day”, evenimentul central al fundaţiei Free the Children. Obiectivul principal este de a strange donaţii de peste 1 milion de dolari şi totodată de a stabili un record mondial pentru cel mai mare număr de fani al paginii de Facebook a unei organizaţii non-profit: www.facebook.com/weday.

Procedura de strângere de fonduri este simplă. Practic pentru fiecare Like dat pe pagina de Facebook „We Day”, partenerii fundaţiei Free the Children donează câte 1$ care vor fi investiţi ulterior în educaţia copiilor. De la debutul campaniei „We Day” a primit deja peste 1,8 de milioane de like-uri.

Campania a fost lansată pe 26 decembrie se va încheia pe la sfârşitul lunii ianuarie, fiind comunicată printr-o gamă extinsă de canale media: TV, print, radio, online, outdoor.

Pentru a susţine această campanie Initiative este sprijinită în România de 110 parteneri media care şi-au arătat solidaritatea prin oferirea de expunere media pro bono în valoare de peste 300.000 de euro.

Campania a fost creată de agenţia de publicitate Sajo García Alcazar (www.sajogarcia.com), din Puerto Rico, parte a reţelei Initiative. Adaptarea locală a campaniei s-a făcut la fel ca şi în 2010, în fiecare ţară, inclusiv în România, cu sprijinul McCann Erickson, parte a IPG.

“Suntem foarte recunoscători Initiative şi partenerilor media care au înţeles şi au susţinut de la început demersul nostru. Social media joacă un rol cheie pentru noi şi urmărim să folosim cât mai des acest mediu prin care comunicăm mai uşor cu tinerii din comunităţile aflate în ţările în curs de dezvoltare, iar această campanie ne-a ajutat să relaţionăm cu oamenii din întreaga lume”, a declarat Craig Kielburger, co-fondator Free the Children.

Fundaţia Free the Children este cea mai mare reţea internaţională de tipul „copiii ajută copiii” prin intermediul educaţiei, având peste 1 milion de tineri implicaţi în programele organizaţiei care se derulează în peste 45 de ţări.

Bucuresti, 18.01.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.