free download 78 travel guides written by experts

Reteaua Info-Sanatate lanseaza Divizia de Direct Marketing Medical

Începând cu luna noiembrie 2009, Reţeaua Info-Sănătate îşi extinde activitatea prin înfiinţarea Diviziei de Direct Marketing Medical.
 
Reţeaua Info-Sănătate este lider de piaţă la comunicarea în spitale şi clinici medicale private. În prezent, Reţeaua este prezentă în peste 300 de spitale şi clinici private, din 67 de oraşe din România, cu Puncte de informare şi Panouri de afişaj amplasate în sălile de aşteptare ale spitalelor şi clinicilor.
 
Divizia de Marketing Medical oferă două categorii de servicii: Sampling către medici şi Direct mailing către medici. Samplingul se efectuează către medicii din spitalele şi clinicile membre ale Reţelei Info-Sănătate, prin reprezentanţii Info-Sănătate.
 
Serviciul de Direct mailing constă în expediţia de flyere, cataloage sau mostre de produse împreună cu Ziarul Info-Sănătate, către medicii din anumite specialităţi medicale (de ex. Medici de familie, endocrinologi, oncologi) sau segmentat către medicii din spitale / medicii din clinicile private. Direct mailingul poate fi realizat şi către întreaga comunitate medicală din România, prin inserarea cataloagelor / mostrelor în întreg tirajul Ziarului Info-Sănătate de 30.000 exemplare.
 
Expediţia se realizează individual, în colet înfoliat şi personalizat, cu sprijinul Casei de expediţii a Poştei Române şi a InfoPress Group.
 
”Înfiinţarea Diviziei de Direct Marketing Medical, având ca target comunitatea medicală, este un pas firesc în dezvoltarea Reţelei”, a declarat Lector. Univ. Dr. Ovidiu Brazdău, Managing Partner al Reţelei Info-Sănătate.
 
“Încă de la lansarea din februarie 2009, Ziarul Info-Sănătate a fost bine primit de comunitatea medicală din România şi de companiile cu care lucrăm, în special din zonele farma şi alimentare. Prin serviciile de sampling şi direct mailing am decis să oferim acestor companii şi posibilitatea de comunica direct cu medicii, în măsura în care companiile oferă produse şi servicii care pot fi utile medicilor”.
 
DESPRE REŢEAUA INFO-SĂNĂTATE
 
Reţeaua Info-Sănătate este o reţea neconvenţională de distribuţie presă şi materiale informative gratuite în spitalele si centrele de sănătate din România, lansată în luna mai 2007.
 
Produsele şi serviciile Reţelei Info-Sănătate sunt destinate pacienţilor, medicilor şi companiilor farma sau din domeniul sănătăţii:
 
– ZIARUL INFO-SĂNĂTATE PENTRU MEDICI: tiraj 30.000 ex, distribuţie gratuită către 430 spitale, 2.000 clinici private, 600 organizaţii medicale şi instituţii, 1.500 cadre didactice medicale, 450 companii
 
– REVISTELE INFO-SĂNĂTATE: Mama şi Copilul / Alimentaţia Corectă / Body Health & Care / Terapii Alternative / Psihosomatica / Răceală şi Gripă
 
– INDOOR ADVERTISING: 1.500 de panouri de afişaj în peste 250 de spitale şi clinici din 67 de oraşe
 
– FLYER DISTRIBUTION: distribuţie de flyere, cataloage şi pliante în sălile de aşteptare ale spitalelor şi clinicilor.
 

– DIRECT MARKETING MEDICAL: Sampling face-to-face şi Mailing prin poştă către medicii din România, pe specialităţi medicale sau în funcţie de locul de muncă (spitale, clinici private)
 
– ONLINE: www.info-sanatate.ro, cel mai complex portal de sănătate din România.
 
Reţeaua Info-Sănătate susţine gratuit campaniile umanitare sau de informare din domeniul sănătăţii, cu sprijinul spitalelor şi clinicilor membre ale Reţelei, prin promovarea campaniilor în publicaţiile Info-Sănătate şi online pe www.info-sanatate.ro, prin distribuţia de flyere în toate locaţiile Reţelei, şi prin expunerea de afişe în sălile de aşteptare şi pe holurile spitalelor şi clinicilor.
 

Bucuresti, 10.11.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *