Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Reteaua Draftfcb triumfa la Cannes Lions Diamond Jubilee

Reteaua se mandreste cu cel mai premiat an din istoria sa

Angajamentul Draftfcb pentru creativitate a fost confirmat la cea de-a 60-a editie a Festivalului de publicitate Cannes Lions, unde reteaua a primit nu mai putin de 36 de trofee.

In total, agentiile Draftfcb au obtinut un Grand Prix, noua Lei de Aur, doisprezece Lei de Argint, paisprezece Lei de Bronz si au fost de alte 23 de ori pe lista scurta, la zece categorii. Printre brandurile premiate se numara OREO, NIVEA, SPCA/Mini, UTEC si Prime TV.

Inscrierile Draftfcb premiate au reprezentat 61% din lista totala a nominalizarilor; premiile au fost obtinute de noua agentii Draftfcb din opt tari, cea din Auckland fiind cea mai premiata. Echipa Kiwi a revenit cu 12 Lei, grupul agentiilor nord-americane fiind celalalt mare castigator, cu 10 Lei si un Grand Prix. Canada a obtinut un bronz, Chicago a colectionat cinci Lei (un aur, doi de argint si doi de bronz); agentia din New York se mandreste cu un aur, doua argint, un bronz si mult-ravnitul Cyber Grand Prix pentru fenomenul OREO “Daily Twist”. Mayo Draftfcb si Giovanni+Draftfcb au reprezentat cu cinste agentiile din America Latina, castigand cinci, respectiv trei Lei. Seria succeselor este continuata de Draftfcb Madrid (argint si bronz), biroul Draftfcb din Cape Town (tot cu un argint si un bronz) si de Zurich (cu un bronz).

Draftfcb si-a trecut in palmares si cateva premiere mondiale in cadrul prestigiosului festival. Astfel, Draftfcb Cape Town a realizat prima prezentare live a unui studiu de caz in fata juriului de la Cannes Lions cu campania sa “Fire Blanket Wall Calendar” pentru Engen, in cadrul noii sectiuni Innovation. Draftfcb Caracas a adus pentru Venezuela prima plasare pe lista scurta in categoria Film Craft, cu spotul TV “Kaká” pentru campania Adidas National Soccer Team.

De asemenea, agentia a sponsorizat una dintre prezentarile Forumului, in cadrul careia un public numeros i-a urmarit pe reputatul profesor de marketing Adam Alter, autor al bestseller-ului New York Times „Drunk Tank Pink” si pe Matthew Willcox, director executiv Draftfcb Institute of Decision Making. Prezentarea lor s-a intitulat “Drunk Tank Pink: And Other Unexpected Forces That Shape How We Think, Feel, and Behave” si s-a axat pe modul in care cromatica influenteaza comportamentul agresiv, realizarea in plan sportiv, succesul la sexul opus precum si pe modalitati de a obtine contributii la activitati caritabile. Temele abordate au facut ca vorbitorii si Draftfcb sa se numere printre subiectele si brandurile cel mai des mentionate in analizele post-event din social media.

La nivel de juriu, agentia a fost reprezentata de cinci personalitati din patru tari. Astfel, Pully Chau, presedinte al Greater China, a jurizat la sectiunea Creative Effectiveness Lions; Regan Grafton, Executive Creative Director al agentiei din Auckland, Noua Zeelanda, a fost membru al juriului Radio Lions; Phil Hewson, co-ECD in cadrul Draftfcb Viena, Austria, a fost in juriul Direct Lions; din partea SUA, Howard Draft, Global Executive Chairman Draftfcb a fost membru al juriului de la sectiunea Titanium & Integrated Lions, iar Chris Miller, Chief Digital Officer a jurizat Mobile Lions.

Pentru al saselea an consecutiv, Draftfcb isi mentine angajamentul pe termen lung de a sprijini si recompensa comunitatea prin parteneriatul sau cu ACT Responsible, in calitate de sponsor al expozitiei “How Creativity Helps Build a Better World”. Horizon Draftfcb Beirut si Dubai au ocupat pozitia secunda – in urma votului publicului – pentru premiul ACT Responsible Cannes Tribute Solidarity Award, cu campania “September Christmas” realizata pentru organizatia non-profit Tamanna. Acest premiu reprezinta o recunoastere pentru agentiile care isi pun serviciile si intreaga lor creativitate in slujba unor organizatii si a cauzelor pe care acestea le promoveaza.

Bucuresti, 26.06.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.