Baby Boom 2019

Rețeaua de sănătate REGINA MARIA, McCann PR & McCann Bucharest premiați cu SILVER la Cannes Lions 2019

„Internet’s residency exam” (Internet vs. Rezidențiat), campania Rețelei de sănătate REGINA MARIA, alături de McCann PR și McCann Worldgroup a câștigat aseară Silver la categoria PR din cadrul Cannes Lions 2019. Categoria a înregistrat 1857 de înscrieri, din 67 de țări, dintre care 242 au ajuns pe shortlist-ul anunțat cu o seară înainte de acordarea premiilor.

„Am abordat cu îndrăzneală – unii nu s-au ferit să o numească nebunie – o idee care nu putea fi decât radicală. E nevoie de incisivitate pentru a schimba un comportament, iar acum am primit confirmarea că Dr. Google nu locuiește doar în România.”, relatează de la Cannes Cătălin Dobre, Chief Creative Officer McCann Worldgroup România.

Campania ”Internet’s Residency Exam” (Internet vs. Rezidențiat), desfășurată în noiembrie-decembrie 2018 și aprilie 2019, a lansat un mesaj de educare și încurajare a comportamentului preventiv în sănătate printr-o propunere creativă și interactivă cu un singur răspuns posibil: pregătirea și experiența unui medic nu pot, sub nicio formă, să fie egalate de un search pe net. Împreună cu un jurnalist Vice am replicat examenul de Rezidențiat exact în ziua în care acesta a avut loc, adăugând în plus doar o conexiune rapidă la Internet. Rezultatul a fost clar, doar 36 de raspunsuri din 200 au fost corecte, chiar și cu ajutorul căutărilor pe Internet. Anul acesta, cu ocazia Zilei Mondiale a Sănătății, am invitat pe toți cei care caută răspunsuri medicale online să treacă ei înșiși printr-un mini-examen de Rezidențiat, online, pe site-ul reginamaria.ro.

Internets residency exam

„Este un vis frumos, muncit mult, dar care s-a îndeplinit. Un premiu de asemenea anvergură spune multe despre standardele la care lucrăm, despre viziunea noastră în categoria de healthcare și ne pozitionează foarte curajos pe plan internațional.”, apreciază Ruxandra Vasilescu, Business Account Director McCann PR.

Campania s-a propagat cu un real interes atât în media, cât și în social media și în conversațiile spontane. Iar rezultatele înregistrate au fost peste așteptări: 11% dintre voucherele emise prin campania de pe site-ul reginamaria.ro s-au convertit în vizite la medic, REGINA MARIA înregistrând în acest interval o creștere a numărului de programări cu 43,29%.

„Suntem măguliți de premiul prestigios acordat de cel mai mare for internațional din advertising și mândri că am devenit prima companie din domeniul serviciilor de sănătate din România premiată la Cannes. Am susținut cu entuziasm ideea creativă din spatele campaniei și vom continua seria inițiativelor inovatoare în beneficiul pacienților noștri.”, completează Greta Redeleanu, Marketing Director al Rețelei de sănătate REGINA MARIA.

Echipa care a realizat campania este formată din:
Client:
Greta Redeleanu – Marketing Director Rețeaua de sănătate REGINA MARIA
Cristiana Vago – Communication Manager Rețeaua de sănătate REGINA MARIA
Alina Chelu – Corporate Brand Manager Rețeaua de sănătate REGINA MARIA
Simona Teodoroiu – Digital Marketing Manager Rețeaua de sănătate REGINA MARIA
Raluca Stîncescu – Digital Marketing Specialist Rețeaua de sănătate REGINA MARIA

Agenție:
Jonay Sosa- Creative Director & Copywriter McCann Worldgroup
Cătălin Dobre- Chief Creative Officer McCann Worldgroup
Ruxandra Vasilescu – Business Director McCann PR
Ruxandra Papuc- Creative Director McCann Worldgroup
Maria Carrillo- Art Director McCann Worldgroup
Lia Bira- Art Director McCann Worldgroup
Mike Rincones- Copywriter McCann Worldgroup
Dragoș Barda- Copywriter McCann Worldgroup
Ana Poiana – PR Account Manager McCann PR
Silvia Parpală – PR Account Manager McCann PR
Andreea Șpilcă- Creative Excellence Executive McCann Worldgroup
Sabina Iancu – PR Account Executive McCann PR
Oana Ioan – Audio/Video Producer McCann Worldgroup
Alexandru Platon- Audio/Video Producer McCann Worldgroup

Agenție media: Media-tique

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *