Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rețeaua de Farmacii DONA sărbătoreşte 25 de ani de existenţă printr-o campanie dedicată

Sarbatorim 25 de ani DONA

Farmacia DONA, unul dintre cele mai mari lanţuri de farmacii din piaţa locală, împlineşte 25 de ani de la înfiinţare. Companie cu capital integral românesc, DONA a devenit un reper în industria farmaceutică din România şi un brand apreciat și respectat de români. În fiecare lună, peste 2,7 milioane de pacienţi au acces la servicii farmaceutice la cel mai înalt nivel de calitate, o gamă variată de produse și servicii, și consiliere de specialitate oferite de o echipă de 2.500 de profesionişti în sănătate.

Cu ocazia aniversării, Farmacia DONA a lansat campania “Sărbătorim 25 de ani DONA” prin care îi invită pe pacienţi să sărbătorească alături de companie acest moment de referinţă. Campania se va derula până pe 26 noiembrie, în toate Farmaciile DONA, iar pacienţii care achiziţionează produse vor putea câştiga zeci de mii de premii pe loc sau prin tragere la sorți. Printre acestea se numără trei autoturisme, 25 de excursii în străinătate şi multe alte premii.

Sarbatorim 25 de ani DONA

„Suntem bucuroşi să aniversăm 25 de ani de activitate DONA. Nu puteam să marcăm altfel acest moment important pentru compania noastră decât alături de pacienţii noştri, cei care ne-au investit cu încredere şi ne-au susţinut de-a lungul călătoriei noastre. Îi invităm în toate Farmaciile DONA să descopere premiile pregătite special pentru ei”, a declarat Mihaela Ungureanu, Directorul General al SIEPCOFAR S.A.

De-a lungul timpului, Farmacia DONA a derulat numeroase campanii de prevenţie, informare şi monitorizare dedicate pacienţilor cu rolul de a veni în sprijinul lor şi de a le îmbunătăţi starea de sănătate. Printre campaniile importante se numără „Sănătos de sus până jos”, „Lista Verde”, „Casă, dulce casă sănătoasă”, „Coplată la 1000 de produse”, „Sănătatea din plante” şi multe altele.

Întrucât sănătatea şi starea de bine a pacienţilor se află mereu în centrul activităţilor sale, compania face eforturi constante de a facilita accesul acestora la produse, servicii şi consiliere farmaceutică de calitate prin intermediul celor peste 300 de farmacii distribuite la nivel naţional, prin programul non-stop sau prelungit în tot mai multe dintre unităţi, printr-un portofoliu variat de produse sau prin soluții personalizate și sfaturi utile din partea echipei de profesionişti DONA.

„Brandul DONA este astăzi sinonim cu un serviciu farmaceutic de cea mai înaltă calitate. Această realizare nu ar fi fost posibilă fără implicarea şi pasiunea întregii echipe de profesionişti DONA, cărora le mulţumesc. Fiecare dintre ei este mândru şi conştient de responsabilitatea profesiei de farmacist. Împreună, ne străduim să oferim pacienţilor noştri cea mai bună experienţă şi să devenim primul lor sprijin în întreținerea sănătății, frumuseții şi în managementul tratamentului medical”, a declarat Eugen Banciu, Președintele Grupului DONA.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.