Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

“Re’taste Beer!” – o noua invitatie lansata de Redd’s

In aceasta toamna, Redd’s Re’vine cu o abordare fresh si lanseaza publicului feminin invitatia de a Re’gandi ce inseamna gustul berii. Campania „Re’taste beer” se adreseaza femeilor moderne, iar Redd’s le indeamna sa „Re’descopere berea”.

Desfasurata pe canale media clasice si moderne si sustinuta de PR, campania realizata in colaborare cu Draftfcb Re’aminteste consumatoarelor ca placerea de a savura o bere se poate inscrie in micile bucurii …feminine!

Pentru ca vorbim despre o bere versatila, care se Re’inventeaza cu fiecare aroma, campania a preluat din personalitatea brandului si a transpus spiritul fresh, vesel, plin de culoare al Redd’s intr-un concept la fel de proaspat. Indemnul de a „Re’descoperi berea” este transmis prin vizualuri care imbina culori tari, indraznete, cu linii si contururi subtile, reflectand profilul feminin si gustul bogat al berii cu arome.

„Redd’s a deschis noi orizonturi pe piata de bere din Romania prin lansarea categoriei de beri cu arome. Berea cu arome este o specialitate de bere, pe care noi aici o vedem adresandu-se femeii moderne, care isi cunoaste si cultiva elementele ce dau o nota aparte personalitatii sale. Campania „Re’taste Beer!” imbogateste experienta pozitiva de pana acum a publicului feminin cu informatii esentiale despre categoria de bere cu arome, care le este dedicata. Am ales ca ilustrare vizuala elemente ale acuarelei pictate manual, combinate cu elemente realiste pentru a transmite mesaje despre berea cu arome Redd’s intr-o nota aparte, sofisticata, de femininitate”, spune Oana-Cristina Ailenei, Brand Manager Redd’s.

“Ce probabilitate exista ca un barbat sa aleaga berea Redd’s in locul celei clasice? …ne-am intrebat retoric atunci cand am inceput sa lucram la campania Redd’s. Pentru ca este o bere pe care o preferam noi, femeile, am ales sa o comunicam in stilul nostru: ingenios, cu „arome cromatice si literare”, ca o acuarela armonioasa si mereu fresh! De-aceea spunem “Re’taste Beer!”, adica “Gusta si savureaza, re’descopera gustul berii…!” Pentru ca noi apreciem altfel berea cu arome, pentru ca noua, femeilor, chiar ne place acel “ceva in plus” la o bautura, gustul dulce-fresh. Si noua, femeilor, ne place sa fim diferite, creative, sa savuram un moment placut. Si asa cum suntem noi, asa vrem sa fie si berea pe care o bem!” spune Andreea Paun, Senior Copywriter Draftfcb.

Contul Redd’s a fost castigat de Draftfcb in urma unui pitch desfasurat in lunile iunie-iulie. Incepand din aceasta toamna, Draftfcb ofera servicii de strategie si creatie pentru Redd’s, sustinute de programe de PR. Campania „Re’taste beer” va avea acoperire TV, in reviste, online si panotaj stradal.

Pentru realizarea campaniei si-au Re’unit fortele echipa Draftfcb, formata din Andreea Paun – Senior Copywriter, Wanda Hutira – Art Director, Oana Padure – Strategic Planning Director, Dragos Radulescu – Creative Director, Sorina Pirlea – PR&BTL Director, Ana-Maria Oila – Account Director, Catalina Balan – Account Manager, Ana-Maria Pascaru, Senior PR&Events Manager si echipa Redd’s, din care fac parte Oana Ailenei – Brand Manager Redd’s, Renaud Thiers – Group Brand Manager Worth more brands si Grant McKenzie – Marketing Director.

Bucuresti, 16.11.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *