free download 78 travel guides written by experts

Retailerii vin in sprijinul persoanelor care postesc

Privit ca o modalitate de curățare a trupului, dar și a sufletului, Postul Paștelui este practicat de peste 30% dintre persoanele intervievate în cel mai recent studiu realizat de către MEDNET Marketing Research Center.

În acest context, 27,1% dintre respondenți postesc numai în anumite zile din perioada de post, în timp ce doar 4,5% respectă integral Postul Paștelui.

Ca tendință, cei mai mulți dintre orășenii intervievați, care postesc în această perioadă, preferă să consume fructe și legume proaspete și să gătească în casă mâncăruri de post.

De asemenea, alimentația zilnică în perioada postului cuprinde și conservele de legume (zacuscă, murături etc.), dulciurile, dar și produsele procesate cum ar fi: brânzeturi, iaurturi, mezeluri etc.

Trebuie menționat faptul că, cea mai mare parte a orășenilor care țin postul Paștelui sunt mulțumiți de diversitatea produselor de post din magazine (supermarket, hypermarket etc.).

Cu toate acestea, există un mic procent de persoane care nu au fost pe deplin satisfăcute de produsele de post existente în comerț. În general, acestea nu își doresc alte tipuri de produse ci, mai degrabă, și-ar dori să găsească mai multe sortimente ale produselor deja existente pe piață: mai multe varietăți de pate de post, mâncare gătită, mezeluri de post sau produse semipreparate de post etc.

Studiul a fost realizat online, pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional, urban, în perioada 4 – 8 aprilie 2014. Au fost intervievate 663 persoane cu vârsta cuprinsă în intervalul 18 – 55 ani. Marja de eroare a studiului este de ±3,81%.

Bucuresti, 10.04.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *