Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Republika: Definitia ta pentru social media

Agentia interactiva Republika Interactive si-a relansat siteul www.republika.ro. Odata cu noul site, Republika se recomanda ca agentie interactiva nisata pe social media. Serviciile oferite includ dezvoltarea de aplicatii pentru Facebook si alte retele sociale, social media marketing si online reputation brand management, prin care se realizeaza monitorizarea si influentarea mesajelor din mediile sociale si din motoarele de cautare.

Companiile au posibilitatea de a-si orienta campaniile de comunicare online spre mediile sociale prin intermediul unei agentii nisate pe comunicare in social media.

Asta deoarece blogurile, forumurile, retelele sociale, platformele de sharing si orice alte zone in care continutul e generat de utilizatori au o pondere din ce in ce mai mare in traficul de internet din Romania si ofera posibilitatea de a contoriza cu precizie rezultatele asteptate intr-o campanie. In acelasi timp, motoarele de cautare sunt o resursa inepuizabila de clienti si solicita tactici complexe si indispensabile pentru a returna rezultatele scontate.

Ce castigi daca apelezi la o agentie interactiva? Teoretic, comunicarea pe mediile online se poate desfasura si in-house.

Practic, ai nevoie de specialisti care sa preia elementele de comunicare deja existente ale brandului tau si sa se ocupe de reputatia lui pe mediile sociale si in motoarele de cautare. De asemenea, ai nevoie de social media marketing pentru campanii si dialog cu utilizatorii, de marketing cu raspuns direct pentru generarea de leaduri (clienti) si de suporturi media online care sa fie optimizate pentru motoare de cautare si usor accesibile pentru mediile sociale. Si sigur vei avea nevoie si de consultanta ca sa exploatezi la maxim resursele online pe care le ai la dispozitie pentru a-ti optimiza activitatea in PR, marketing, vanzari sau IT.
Republika Interactive pune accent pe conceperea si implementarea campaniilor in medii sociale si le recomanda tuturor jucatorilor din segmentul comercial sa se indrepte spre social media alaturi de ei, ca specialisti in comunicarea de profil.
Un argument relevant in acest sens este noua strategie de comunicare a un brand puternic din domeniul telecomunicatiilor care a intrat incepand cu 2010 in mediile sociale si care include in advertisingul de tip print si audiovizual mesaje referitoare la social media, recunoscandu-i acestui segment din online intrarea in mainstream.

Bucuresti, 15.03.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *