Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Republica BIO, vânzări cu 93% mai mari de Black Friday 2021

BlackFriday la Republica BIO in cifre 2021

Republica BIO, unul dintre cei mai importanți retaileri online de produse organice și naturale destinate sănătății, a înregistrat în ziua de Black Friday vânzări cu 93% mai mari față de anul precedent și o creștere a numărului de comenzi cu 57%.

În ediția de Black Friday din acest an numărul vizitatorilor din magazin a crescut cu 13%, în timp ce rata de conversie cu 43%, iar valoarea medie a coșului cu 23%. Majoritatea comenzilor au fost plasate de pe device-uri mobile, iar plata cu cardul a rămas metoda preferată de clienți, 55% dintre comenzi fiind achitate cu cardul online.

Tendința de creștere a vânzărilor s-a menținut pe tot parcursul weekend-ului, astfel că, la nivelul celor 3 zile (12-14 noiembrie), valoarea vânzărilor a crescut cu 79% față de weekend-ul de Black Friday al anului precedent.

Spre deosebire de anul 2020, care a adus importante segmente de clienți noi în categoria de produse BIO, în 2021 se remarcă o creștere a frecvenței de consum și diversificare a coșului de cumpărături.

BlackFriday la Republica BIO in cifre 2021

“Ne bucură că românii prioritizează sănătatea chiar și în cadrul evenimentelor consacrate precum Black Friday. La aproape 8 ani de când am început misiunea importantă de a le susține sănătatea, pentru români consumul de produse sănătoase începe să devină un stil de viață.” declară Ciprian Stancu, Fondatorul Republica BIO.

Categoriile care au înregistrat cele mai mari creșteri de Black Friday în 2021 au fost produsele apicole românești cu 145%, suplimentele alimentare cu 174%, mierea de manuka cu 94% și alimentele cu 92%. De asemenea, categoria de superalimente a crescut cu 55%, în timp ce produsele cosmetice și de îngrijire a casei au avut creșteri similare cu cele de anul trecut, respectiv 74% pentru cosmetice și 46% pentru produsele de îngrijire a casei.

“Cererea rămâne foarte ridicată pe majoritatea categoriilor de produse din magazin. Tocmai de aceea, prioritatea noastră constantă a fost creșterea portofoliului de produse și lansarea de categorii noi, în dorința de a acoperi o paletă cât mai largă de nevoi pentru cât mai mulți dintre clienți: de la noile mămici, până la practicanți de sport, vegani și persoane atente la impactul asupra mediului înconjurător. Valorile care definesc și vor defini întotdeauna Republica BIO sunt calitatea fără compromis a produselor proprii și excelența în interacțiunea cu clientul.” a continuat Ciprian Stancu.

Pentru finalul anului 2021 Republica BIO pregătește lansarea unei game noi de produse marcă proprie prin care să acopere noi ocazii de consum ale clienților ce sunt interesați de produse sănătoase.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.