Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Renania demareaza prima campanie integrata de promovare din istoria de 15 ani a companiei

Renania, liderul pieţei de servicii şi echipamente pentru protecţia muncii, demarează prima campanie integrată de promovare din istoria de 15 ani a companiei

· Mircea Badea este purtătorul de imagine al companiei Renania pentru anul 2011

Renania, cel mai important furnizor de echipamente şi soluţii pentru protecţia muncii din România, lansează în luna martie prima sa campanie integrată de comunicare, sub sloganul “Siguranţă fără compromisuri”. Campania urmăreşte să sprijine noile direcţii strategice de dezvoltare a companiei, iar purtătorul de imagine ales este Mircea Badea. Campania va fi declinată pe outdoor, TV şi presa scrisă şi se va derula, într-o primă etapă, pe o perioadă de 3 luni. Valoarea estimată la rate card a acestei etape este de aproximativ 500.000 Euro.

Potrivit companiei, Mircea Badea este puternic asociat cu lipsa de compromis şi este recunoscut drept o persoană publică autentică, hotărâtă şi consecventă în acţiuni şi convingeri. În acest sens, susţinerea imaginii Renania de către Mircea Badea accentuează intransigenţa şi simţul de răspundere al companiei în ceea ce priveşte standardele înalte de siguranţă şi calitate ale echipamentelor de protecţia muncii. De asemenea, Mircea Badea este practicant al sporturilor de contact, iar asocierea sa cu echipamente de protecţie urmăreşte să valideze responsabilitatea şi necesitatea de a conştientiza siguranţa personală. În plus, Mircea Badea se bucură de o puternică notorietate, pe care o utilizează foarte selectiv în campanii publicitare.

Campania de promovare a demarat prin amplasarea a 40 de panouri publicitare de mari dimensiuni în întreaga ţară. Campania TV este declinată în trei spoturi, cu variante de 20 şi de 30 de secunde. Conceptul exprimă autentic orientarea Renania spre nevoile şi interesele companiilor. Spoturile pornesc de la o situaţie amuzant-absurdă, pentru a ajunge în final să delimiteze ceea ce este cel mai important pentru Renania, clienţi şi utilizatori – siguranţa fara compromisuri, cu toată raspunderea şi soluţii de maximă securitate.

Despre Renania

Renania este liderul pieţei autohtone de echipamente şi sisteme de protecţia muncii, cu operaţiuni de import, distribuţie şi export. Compania, activă de 15 ani în industria de profil, este furnizor de soluţii integrate şi complete de tip «one stop shop». Aceste soluţii acoperă evaluarea necesităţilor de protecţie şi a riscurilor, furnizarea de echipamente, programe de eficientizare a costurilor şi a proceselor interne. Portofoliul Renania include peste 1000 de articole aparţinând unui număr de peste 60 de mărci internaţionale (3M, DuPont, Uvex, Ansell, Drager etc.) şi proprii (Vertiqual, Defender, Offshore). Renania are, în prezent, 91 de angajati şi peste 4000 de clienţi activi.

Bucuresti, 24.03.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.