Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Relatiile publice in practica

Coordonator Anne Gregory
Editura All Beck

De multe ori se intampla sa cauti o lucrare in care sa fie prezentate diverse aspecte ce tin de un domeniu. Capitole separate – elemenete separate. Si uneori nu vrei o carte de autor, ci una in care au fost reuniti diversi experti. Castigul e cu atat mai mare cu cat fiecare vorbeste despre lucrurile pe care le face zilnic si atunci intregul devine suma de articole ale unor experti.

Relatiile publice in practica este o lucrare ce reuneste o seama de profesionisti in ale relatiilor publice – fie ca sunt practicieni din cadrul unor companii de renume (British Red Cross, Lloyds TSB s.a.), fie ca sunt consultanti (Lansons Communications etc.). Segmentele acoperite de lucrare sunt numeroase si din fiecare cei ce doresc sa afle lucruri interesante au ceva de invatat. O enumerare succinta a titlurilor capitolelor – pentru a fi evidentiata relevanta lucrarii – ar arata astfel: Practica relatiilor publice: peisajul secolului al XXI-lea, Comunicarea de marketing, Comunicarea interna, Relatiile publice financiare, Relatiile publice de tip business-to-business, Lobby la Parlament si la Guvern, Relatia cu autoritatile locale, Relatiile comunitare, Relatiile publice in sectorul activitatii voluntare, Sponsorizarea, Comunicarea privind responsabilitatea la nivel de companie, Relatiile publice in sectorul serviciilor, Viata intr-o lume a organizatiilor non-guvernamentale.

Titlurile capitolelor stau marturie pentru diversitatea lucrarii, pentru complexitatea punctelor de vedere din care sunt vazute relatiile publice. In plus, pentru ca vorbim despre relatii publice in practica, cartea cuprinde si multe studii de caz care sustin punctele de vedere exprimate si din care fiecare poate fie sa isi afle confirmarea parerilor, fie sa descopere noi modalitati de rezolvare a unor situatii.

Relatiile publice in practica este deopotriva o lucrare pentru cei ce sunt mai pe la inceputul activitatii de relatii publice – si care trebuie sa se familiarizeze cu intreaga arie de acoperire a acestei meserii – si pentru cei care au deja experienta in domeniu, insa care pot afla lucruri interesante legate de segmentele de care nu se ocupa.

Daca ati citit lucrarea prezentata de noi va invitam sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana@prwave.ro si poate aparea pe site.
{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *