free download 78 travel guides written by experts

Relatiile dintre concurentii “Mireasa pentru fiul meu” evolueaza

Telespectatorii vor descoperi astăzi, de la 20.20, cum au decurs întâlnirile a două potenţiale cupluri ale emisiunii “Mireasă pentru fiul meu”

După ce săptămâna trecută, îndrăgita emisiune “Mireasă pentru fiul meu” s-a clasat pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor pe unul sau ambele intervale orare de difuzare, reality-showul prezentat de Mirela Boureanu Vaida începe în forţă săptămâna cu o ediţie specială. Astăzi, 19 septembrie, de la 20.20, telespectatorii vor putea descoperi cum au decurs întâlnirile dintre concurenţi şi dacă s-a format deja primul cuplu al emisiunii.

În ediţia de gală a săptămânii trecute, difuzată de Antena 1, vineri, 16 septembrie, concurenţii au avut posibilitatea de a descoperi cum arată casa în care locuiesc mamele şi fetele şi de a-şi forma o primă impresie despre concurente. Tot în cadrul acestei ediţii, frumoasa Mirela Boureanu Vaida le-a făcut o mare surpriză concurenţilor: le-a oferit şansa de a afla cum arată cele 12 concurente. Fiecare băiat a trebuit să desemneze o singură fată cu care şi-ar dori să se întâlnească. La finalul ediţiei, doi dintre concurenţi, Dragoş şi Victor s-au bucurat de întâlnirea la care toţi cei din casă visau. Fiul “Mamei Săptămânii”, Victor şi-a dorit să meargă la întâlnire cu Alexandra, iar Dragoş a fost preferatul Andreei, fata desemnată “Mireasa Săptămânii”. La nivelul targetului all urban, minutul de aur al ediţiei de seară “Mireasă pentru fiul meu” a fost înregistrat la ora 22.16 când 652 000 de telespectatori urmăreau îndrăgitul reality-show.

Tot vineri, 16 septembrie, ambele ediţii “Mireasă pentru fiul meu” difuzate în prima parte a zilei, s-au clasat pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor la nivelul targetului 15-54 urban. Astfel, în intervalul orar, 10.47 – 11.04, emisiunea a înregistrat 14 % cotă de piaţă şi 1.1 procente rating. Pe locul doi în topul audienţelor pentru acest tronson orar s-a aflat TVR 1, cu 0.6% rating şi 8.3 % share. A urmat Realitatea TV, cu 0.6 procente rating şi 8 % cotă de piaţă.

“Mireasă pentru fiul meu” şi-a păstrat poziţia de lider de piaţă şi pentru al doilea interval de difuzare, între 13.59 şi 15.59. La nivelul targetului 15-54 urban, reality-showul a înregistrat un rating de 1.5 % şi 13.8 % share. Locul secund în clasamentul audienţelor a fost ocupat de postul Pro TV, cu 1.2 procente rating şi 11.4 % share. Postul Realitatea TV a atins în acest interval orar 1 punct rating şi 8.7% share, situându-se pe a treia poziţie în topul audienţelor.

Luni, 19 septembrie, în ediţia specială difuzată de Antena 1, de la 20.20, telespectatorii vor afla impresiile concurenţilor în urma întâlnirilor la care au participat şi dacă se poate vorbi deja despre primul cuplu al emisiunii “Mireasă pentru fiul meu”. Săptămâna aceasta emisiunea va fi difuzată în două intervale orare, de la 10.50 şi de la ora 14.00, urmând ca vineri, telespectatorii să revadă concurenţii lor preferaţi şi în cadrul ediţiei de gală, difuzată de la ora 20.20.

Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena 1
Analiza este făcută pe targetul: 15-54 urban şi all urban
Perioada 16 septembrie 2011

Bucuresti, 19.09.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *