Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Relatii publice si publicitate

tendinte si provocari
coordonator Adela Rogojinaru

Editura Tritonic

Relatii publice si publicitate este in fapt o lucrare ce reuneste diverse prelegeri si studii realizate de oameni cu experienta in domeniu. Se regasesc in cadrul cartii materiale in limba franceza (apartinand Arlette Bouzon), numeroase materiale apartinand unor persoane din cadrul institutiilor de invatamant superior sau chiar unul al managerului Alpha Bank.

Aspectele tratate sunt numeroase, acoperindu-se asa cum sugereaza si titlul, divserse elemente ce tin de comunicare, relatii publice si publicitate. De la diplomatie publica la PR sau advertising pentru imaginea Romaniei, de la perspective actuale in stiintele comunicarii la campanii de constientizare a unor aspecte.

Se vorbeste de asemenea de brandingul Romaniei si este realizata si o analiza a publicitatii romanesti  din perioada cuprinsa intre 1951-1989 (cu expemple multiple). Fiecare material prezinta sinteza unor idei ale autorilor, idei prezentate cu diverse ocazii si reunite intr-o lucrare ce ofera perspective asupra unor aspecte, situatii sau probleme/chestiuni.

Daca ati citit lucrarea prezentata de noi va invitam sa ne trimiteti parerea dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana@prwave.ro si poate aparea pe site. {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.