Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Reînnoitul Neticle aduce viitorul monitorizării mass-media

Neticle logo

Noile funcții ale produsului sunt unice pe piața analizei mass-media la nivel internațional

Budapesta, 7 noiembrie 2017. Neticle, compania lider pe piața monitorizării de mass-media online din Ungaria, își prezintă sistemul reînnoit pe piața internațională de social listening. Una dintre specialitățile sistemului Neticle Media Intelligence este faptul că funcționează cu o interfață de utilizare bazată pe inteligență artificială, iar pe lângă analiza automată a opiniilor, experiența de utilizator este îmbunătățită prin recunoașterea și formularea insight-urilor în mod automat. Versiunea reînnoită s-a născut pe baza experienței de 5 ani, orecum și și feedback-urilor primite de la peste 100 de clienți. Introducerea funcțiilor unice ale produsului reprezintă viitorul monitorizării și analizei mass-media online.

Neticle logo

Noul sistem Neticle economisește timp și energie pentru utilizatorii săi. Prelucrarea și interpretarea datelor de tip text de cantitate mare nu este ușoară, necesită mult timp, însă cu ajutorul noutăților încorporate, conținuturile publice online devin ușor interpretabile pentru oricine, indiferent dacă este vorba de o marcă, companie, produs, serviciu sau subiect profesional. În procesul de elaborare a funcțiilor, dezvoltatorii au noștri au avut ca scop principal crearea unui sistem de analiză a mass-mediei confortabilă și intuitivă.

Una dintre particularitățile sismetemului Neticle Media Intelligence o reprezintă capacitatea acestuia de a interpreta întrebări legate de afaceri formulate în limbaj comun (de ex. Ce trebuie evitat în timpul unei campanii?), și de a răspunde la aceste întrebări cu ajutorul datelor vizualizate. Procesul de analiză a mass-mediei online devine mult mai scurtă cu ajutorul barei de întrebări bazate pe inteligență artificială, insigh-urile cele mai importate putând fi obținute imediat, chiar și fără orice experiență sau cunoștințe în domeniul analizei de date.

La elaborarea funcției încorporate de alertă și monitorizare automată, creatorii au dorit în primul rând să reasigure clienții: sistemul trimite imediat o notificare pentru managerii contului de fiecare dată când se observă o scădere a indexului de opinie web în cazul cuvântului cheie monitorizat, adică în cazul în care aprecierea sau reputația mărcii analizate arată a schimbare bruscă. Astfel, se poate reacționa imediat la evenimentele neașteptate sau la comportamentele online neobișnuite, astfel eventulalele situații de criză pot fi tratate în timp real.

Pe baza analizelor mass-media folosite frecvent, echipa și-a extins serviciile prin crearea de șabloane de rapoarte predefinite, astfel sistematizarea datelor nu mai reprezintă o provocare. „Nu este necesară experiența în domeniul analizei de date pentru ca utilizatorul să fie capabil să folosească rezultatele analizei de mass-media, chiar și în mai multe domenii, indiferent dacă este vorba de dezvoltare de produse, producție de conținut sau suport de campanie. Generarea rapoartelor necestită doar câteva click-uri, astfel poate fi utilizat în mod extrem de eficient” – a subliniat Péter Szekeres, directorul companiei.

Scopul funcției Neticle Feed View este ușurarea căutării printre menționări. Conform creatorului și dezvoltatorului principal, Róbert Horváth, există o cerere frecventă venită din partea clienților de a găsi cele mai importante feedback-uri exprimate de către consumatori. ”Feed-back-urile online conțin idei utile, critici care merită să fie luate în considerare și propuneri pentru dezvoltare, care nu neapărat și ajung la creatori. Cu ajutorul Neticle, acestea pot fi căutate și filtrate cu ușurință. Cu sprijinul Neticle Feed View, aceste rezultate pot fi filtrate în continuare cu scopul segmentării, împărțite în grupuri mai mici pentru a fi analizate, iar cele mai importante dintre acestea pot fi marcate și recuperate mai târziu, astfel cele mai importante și valoroase concluzii pot fi deduse cu ușurință.”

Conform directorului executiv, Péter Szekeres, secretul social listening-ului precis și confortabil se află în munca colaborând cu clienții, validarea continuă a sistemului și definirea direcțiilor de dezvoltare adaptate cât mai bine la nevoile clienților. Acest proces de învățare nu se oprește, reglajul fin al sistemului este realizat în continuu pe baza feedback-urilor clienților din Ungaria, România și Bulgaria, astfel poziția de lider de piață a companiei Neticle poate fi întărită în continuare în Europa Centrală și de Est. Nu este o coincidență faptul că administratorul fondului de risc Hiventures, aparținând grupului MFB, a avut încredere în Neticle Media Intelligence și prin investiția lor sprijină echipa.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.