expoplast Sibiu 2019

Redd’s si Draftfcb au transformat inceputul lunii martie in Redd’s Fest Week

Intre 1 si 8 martie, femeile au intampinat primavara alaturi de Redd’s, participand la Redd’s Fest Week: o saptamana dedicata muzicii live, pieselor de teatru neconventionale, filmelor bune, cadourilor si surprizelor cu iz de „altfel”, toate in compania berii preferate.

Pentru prima data in universul feminin, vestitorul primaverii a fost… Redd’s. Dezvoltata si implementata de Draftfcb, campania Redd’s Fest Week a fost comunicata prin spoturi radio, difuzate pe Magic FM si Kiss FM, concursuri pentru ascultatoarele Radio Guerilla, concursuri online organizate pentru cititoarele www.tabu.ro, www.121.ro  si www.kudika.ro si sustinuta prin PR. 

Doamnele si domnisoarele au sarbatorit „ca fetele, la o bere”, intr-o saptamana care le-a oferit din plin: martisoare in stil Redd’s, la Sala Dalles, concerte live in Spice Club cu Jukebox si in Coyote Café cu Daniel Lazar Band, spectacole de stand up comedy la Club 99, piese de teatru in regia lui Chris Simion, lansare de carte,  shopping in Baneasa Shopping City, o noapte a Oscarurilor in Idelier si mult asteptata premiera a filmului Alice in Tara Minunilor, la Movieplex.

In seara de 8 martie, Redd’s Fest Week a surprins din nou publicul feminin, prin bun gust si autenticitate: o petrecere si un stil propriu de a sarbatori primavara, intr-o locatie speciala (Club Kazeboo), cu prezentari de moda sub semnatura Mihaelei Glavan si a lui Adrian Oianu, concerte live cu Vama si Kumm si…Redd’s. Berea Fresh, cu aroma de lamaie!

Desfasurat anul acesta doar in Bucuresti, Redd’s Fest Week a insemnat participarea directa  a mai mult de 4500 de persoane la evenimentele din calendar si o campanie de comunicare care a combinat radio, internet, materiale de comunicare specifice fiecarui eveniment (afise, filme, materiale promotionale), direct mailing si media relations. 

Echipa Draftfcb care s-a implicat in proiectul Redd’s Fest Week este formata din: Andreea Paun – Senior Copywriter, Wanda Hutira – Art Director, Ana-Maria Pascaru – Senior PR&Events Manager, Alina Stefan – PR&Events Executive, Ana-Maria Velici – BTL Project Manager, Laurentiu Cluve – BTL Project Manager, Iulia Fierbintu – BTL Project Manager, Andra Stanculescu – BTL Executive, Catalina Balan – Account Manager, Iulia Stanescu – Production Manager, Sorina Pirlea – PR&BTL Director, Oana Padure – Strategic Planning Director, Ana-Maria Oila – Account Director si Dragos Radulescu – Creative Director.

Din partea Redd’s proiectul a fost coordonat de Anca Severin – Brand Manager si  Renaud Thiers – Group Brand Manager Worth more brands.

Bucuresti, 19.03.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *