free download 78 travel guides written by experts

Redd’s Mojito revolutioneaza vara cu campania Viva la Fiesta

Redd’s Mojito, noul mix de bere cu aroma inconfundabilă a cocktailului Mojito, a fost lansat în cadrul unei campanii inedite bazate pe conexiunea dintre Cuba, țara de origine a noii arome și faptul că Redd’s este singura bere din România care targetează un public feminin. Așa a luat naștere campania Viva la Fiesta, o miscare revoluționară care militează pentru o viață plină de gust, pentru dans și o vară plină de distracție.

„Ideea creativă pleacă de la un exercițiu de imaginație care unește universul mărcii Redd’s și simbolistica revoluției cubaneze. Cum ar fi fost mișcarea inițiată de Che dacă ar fi fost femeie? Pentru ce ar fi militat și cum ar fi arătat instrumentele de propagandă?” a declarat Răzvan Mătășel, managing partener Arsenoaiei și Mătășel, agenția care a gândit conceptul campaniei.

În partea de teasing a campaniei, Redd’s Mojito a lansat o mișcare revoluționară care le-a invitat pe femei să își manifeste dreptul la fiesta în orice împrejurare, printr-o serie de activări speciale, cum ar fi graffitti-uri în stil cubanez afișate în spații publice, un flashmob la Gara de Nord, pe ritmurile de dans ale imnului campaniei Viva la Fiesta semnat de trupa Mandinga, dar și o activitate neconventională extrem de curajoasă: un dans vertical pe o clădire de business din București.

Graffiti

În mai multe locuri din Bucuresti – cum ar fi stațiile de metrou Piața Victoriei, Piața Unirii și Centrul Vechi – trecătorii au putut admira, în perioada 27 aprilie – 25 mai, câteva imagini pline de culoare, ce simbolizează manifestul femeilor pentru dreptul la petrecere. Aceste graffiti-uri au marcat începutul mișcării revoluționare care invita femeile ca în această vară să își manifeste dreptul la distracție.

Flashmob

Pe 30 aprilie, fetele revoluționare au revenit cu o altă acțiune prin care își „cereau” dreptul la fiesta. De data aceasta, distracția s-a materializat printr-un flashmob pe ritmurile imnului “Viva la Fiesta”, în Gara de Nord, dând startul pentru super-petrecerea de 1 mai de la malul mării.

Campania a fost susținută permant pe site-ul www.vivalafiesta.ro, hub-ul de revoluție care a găzduit, pe rând, sloganul Viva la Fiesta, imnul verii, filmele de making-of ale lucrărilor de graffiti, flashmob-ul și, ulterior, în faza de reveal, spotul campaniei și videoclipul Mandinga pentru piesa Viva la Fiesta.

Reveal-ul campaniei s-a făcut printr-un eveniment de lansare în stil revoluționar, la Cercul Militar Național, o adevărată fiesta în stil revoluționar. Momentul culminant al serii a fost reprezentația trupei Mandinga care și-a deschis concertul cu imnul „Viva la Fiesta!”, iar Wilmark, gazda evenimentului, a ținut o lecție de salsa cu dansatorii trupei Redd’s Mojito, dar și cu invitații, creând o atmosferă de petrecere pe ritmuri de salsa și muzică cubaneză.

Spotul campaniei ilustrează ideea de distracție și sloganul Viva la Fiesta printr-un dans inedit, pe o clădire înaltă de birouri din București, realizat de o echipă de dansatori specializati, care au dansat în timp real, perpendicular pe clădirea înaltă de birouri.

Campania „Viva la Fiesta” s-a extins și în Social Media prin intermediul unei activări în care au fost implicate trei dintre cele mai cunoscute blogerițe VIP din România. Andreea Ibacka, Adela Popescu și Diana Dumitrescu au militat pentru o vară de fiesta și pentru revoluția femeilor pe conturile lor de Facebook, într-o „ambuscadă cubaneză”. Cu trei zile înaintea evenimentului de lansare a noii arome REDD’S Mojito, blogerițele au început să comunice și să posteze exclusiv în limba spaniolă. Au fost generate atât mesaje care conțineau cuvintele cheie ale campaniei și hashtag-urile acesteia (#VivalaFiesta, #Revolution), cât și unele personale, legate de diverse activități pe care blogerițele voiau să le comunice, toate în limba spaniolă. Rezultatul a fost cel scontat – fanii acestor pagini au fost luați prin surprindere și au început să se întrebe despre ce este vorba. Treptat, publicul și-a dat seama că există o legătură între mesajele postate de fete și a așteptat cu nerăbdare dezvăluirea misterului. Pe fiecare dintre aceste pagini de Facebook, dezvăluirea a fost făcută în seara marii lansări, feedback-ul din partea fanilor fiind unul foarte pozitiv.

Anca Secară, Brand Manager Redd’s a declarat: „Am lansat, odată cu începerea sezonului, noul Redd’s Mojito, dar totodată am declanșat o revoluție pentru fiesta în România. Îndemnăm toate femeile să lase puțin deoparte tumultul vieții cotidiene, să danseze, să se bucure și să fie gata pentru o vară de distracție."

“Conceptul bazat pe asocierea noii arome Redds cu revoluția cubaneză ne-a permis să venim cu propuneri creative de implementare pe poartea de PR si social media, imaginându-ne ce ar face femeile Redds în ipostaza de revoluționare care militează pentru fiesta. Astfel, am gestionat relatia cu liderii de opinie, cu media, cu alti stakeholderi. Tacticile propuse de noi au fost integral implementate si s-au dovedit a fi eficiente pentru atingerea obiectivelor de brand ale Redd’s. Si inca ceva: bautura verii e Redd’s Mojito.” a declarat Monica Jitariuc, Managing Director The Practice.

Campania de ATL a fost realizată de către Arsenoaiei & Mătășel, agenția de brand a mărcii Redd’s, iar campania de PR de către The Practice România, agenția de PR a Redd’s.

Despre Redds Mojito

Cu note răcoritoare de lime și extract de mentă, Redd’s Mojito reprezintă o propunere atractivă de reinventare a berii, pentru mai multă savoare, prospețime și un gust perfect pentru femei. Noul Redd’s Mojito a început să fie distribuit pe piață de la jumătatea lunii aprilie la nivel național și se poate găsi sub forma de sticle de 0,4l și doze de 0,5l.

Bucuresti, 27.05.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *