Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rebranding LS Travel Retail Romania

Din 10 iulie 2015, compania LS Travel Retail România, subsidiara grupului Lagardère Services devine Lagardère Travel Retail. Această acțiune de rebranding vizează toate companiile din cadrul grupului Lagardère Services și are ca scop reconfirmarea poziției strategice a grupului pe piața internațională de travel retail precum și a apartenenței la Grupul Lagardère.

Prezentă pe piața din România de peste 18 ani, compania activează pe piața de news & convenience retail și HoReCa și deține peste 220 de locații, cel mai cunoscut brand al companiei fiind Inmedio.

Lagardère Travel Retail vine cu o nouă abordare, de tipul B2C4B, având ca principal obiectiv satisfacerea nevoilor fiecărui client prin asigurarea celor mai înalte standarde de calitate și aduce astfel plus valoare partenerilor de business în cele 3 segmente: duty free & luxury, travel essentials și foodservice.

Noua semnătură a brandului este ”Experience new horizons, every day” (“Experimentează noi orizonturi în fiecare zi”) și exprimă diversitatea grupului, precum și valorile sale: inovarea și excelența operațională.

Această acțiune de schimbare a denumirii companiei nu implică în acest moment o modificare a datelor de înregistrare ale companiei la Registrul Comerțului.

Despre Lagardère Travel Retail

Cu vânzări de peste 32 de miliarde de Euro în anul 2014 și cu o prezență în 30 de țări, 150 de aeroporturi și 700 de gări în EMEA, America de Nord și ASPAC, Lagardère Travel Retail este la nivel global un pioner și unul dintre liderii industriei de Travel Retail.

Lagardère Travel Retail oferă o gamă completă de produse și servicii prin magazinele sale din segmentele travel essentials, duty free& luxury și foodservice, satisfăcând astfel nevoile fiecărui călător pe parcursul călătoriei sale.

Expertiza deținută de Lagardère Travel Retail pe fiecare dintre cele 3 segmente de business, precum și capacitatea de a le agrega, creează oportunități cu valoare adaugată în fiecare locație.

Bucuresti, 23.07.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.