Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

real,- sustine formarea studentilor prin stagii de practica dedicate

{mosimage}Parteneriat între mediul de afaceri şi universităţi

Începând din toamna acestui an, real,- Hypermarket Romania a iniţiat un parteneriat cu mediul universitar, în cadrul căruia studenţii Academiei de Studii Economice participa la programe de internship în cadrul companiei. Etapa-pilot a proiectului desfăşurata în lunile octombrie-noiembrie, a avut rezultate deosebit de încurajatoare, ceea ce demonstrează utilitatea acestui tip de proiecte.

În etapa-pilot, studenţii şi-au desfăşurat activitatea cu preponderenţă în cadrul departamentului de Cumpărări de la real,-, în stagii de câte trei săptămâni, îndrumaţi de profesioniştii din echipa comercială (achizitori şi specialişti). Studenţii au avut posibilitatea să se familiarizeze cu specificul şi cultura unei organizaţii multinaţionale, să cunoască fluxul de activităţi specifice, sprijinindu-i în mod direct pe angajaţii departamentului în îndeplinirea sarcinilor de muncă zilnice. Totodată, angajaţii real,- au evaluat pozitiv misiunea de tutorat şi ajutorul primit din partea practicanţilor, putând să-i identifice pe acei studenţi care au potențial de a se alătura în viitor unei mari companii.

„Am învăţat cum se creează şi cum se prezintă sortimentul, am înţeles diferenţele între ceea ce vede clientul şi ceea ce este în sistem: iniţial sunt furnizori, coduri şi preţuri, apoi poze şi abia apoi marfa la raft. Iar marfa la raft – până şi simplii papuci – nu sunt doar pentru bărbaţi sau femei, ci se aşează după o anumita logica, pe tipuri (papuci sau botoşi), modele, culori, preţuri, separat, în funcţie de ceea ce caută clientul”, şi-a exprimat experienţa practică o studentă din anul III.

„Astfel de proiecte sunt, de fapt, acte de generozitate reciprocă, din care toată lumea are de câştigat, ceea ce ne încurajează să continuăm şi să extindem programul şi în perioada următoare. Ne-am bucurat mult să vedem mulţumirea studenţilor faţă de faptul că au luat contact cu un domeniu nou, că au intrat cu adevărat în interiorul unei organizaţii profesionale, că au învăţat în mod practic, nu doar din cărţi. Am încercat şi, credem noi, am şi reuşit, să le oferim şansa de a face parte dintr-o echipă dinamică, să le oferim informaţii utile şi să-i găzduim cu ospitalitate”, a spus Cristina Filip, Şef Departament Dezvoltare Resurse Umane la real,- Hypermarket România.

Bucuresti, 06.12.2012

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.