Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

real,- Romania a lansat berea marca proprie TiP

Lansată recent, berea TiP este produsă în România de către un furnizor belgian după o reţetă originală belgiana, o ţară renumită pentru calitatea berii sale. Ambalată la PET de 2 litri, berea TiP este o bere blondă cu o concentraţie de alcool de 5 %, care se remarcă prin calitate şi gust.

"Berea TiP este o bere cu calităţi similare berilor premium, cu toate că se poziţionează pe primul nivel de preţ. Procesul special de fabricaţie în cadrul căruia se foloseşte apa de izvor, malţ de cea mai bună calitate, cereale, o drojdie specială şi hamei este atent urmărit de berarii cu care lucrăm. Caracterul puternic, gustul plăcut amărui şi cele 5 volume de alcool garantează o exeperienţă placută. Ne bucurăm că toate aceste calităţi au fost apreciate de clienţii nostrii, iar acest lucru s-a vazut în dinamica vânzărilor, volumul înregistrat depăşind estimările noastre iniţiale cu un procent de 20%.” – a declarat Adriana Piţa, Division Manager Corporate Communication & PR la real,- Hypermarket România.

Lansarea acestui nou produs în gama TiP face parte din strategia real,- de dezvoltare a sortimentului de produse marcă proprie, care acoperă toate segmentele de piaţă: real,- SELECTION, real,- QUALITY şi TIP. În viitor vor fi introduse noi produse atât în segmentul real,- QUALITY, cât şi TiP, mai ales în domeniul alimentar, în dorinţa de a acoperi cerinţele actuale ale pieţei.

Bucuresti, 23.07.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.