Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

real,- Hypermarket a introdus peste 500 de produse in programul “Cel mai ieftin”

Programul special iniţiat de real,-, prin care îşi propune să asigure cel mai mic preţ de pe piaţă pentru produse alimentare şi nealimentare de bază continuă. După ce gama de articole din programul “Cel mai ieftin” a fost extinsă de la 300 la 500 de articole, ţinta următoare este stabilită la 700 de produse, până la sfârşitul anului.

„Pe lângă preocuparea noastră permanentă de a monitoriza şi de a ajusta zilnic preţurile, astfel încât să oferim cele mai ieftine produse de pe piaţă din categoria celor pentru acoperirea nevoilor de bază, ne concentrăm în acelaşi timp pe diversificarea gamei de produse. Ţinta noastră este aceea de a acoperi toate categoriile de produse, cu scopul de a asigura un nivel echilibrat de alimente care să acopere nevoile de bază. După cinci luni de la lansare, considerăm acest program unul de succes, luând în considerare faptul că am pornit de la o idee nouă, menită să sprijine toate persoanele afectate de criză şi am dezvoltat un coş de cumpărături social, pentru care în prezent avem clienţi fideli. În acelaşi timp, 8% din numărul unităţilor vândute de real,- în această perioadă este reprezentat de articole care se înscriu în programul de cele mai ieftine dintre cele mai ieftine. Mai mult, s-au realizat eforturi deosebite pentru a creşte numărul activităţilor de marketing (semnalizare mai bună, promoţii şi reduceri de preţuri) pentru acest program şi pentru includerea unui număr cât mai mare de produse de prim preţ, inclusiv produse brad propriu TiP” a declarat Michel Lamoot, Director General real,- Hypermarket România.

În această etapă a programului, 70% dintre articole sunt din segmentul alimentar, în timp ce segmentul nealimentar acoperă 30%. real,- va păstra aceeaşi proporţie, chiar dacă ia în considerare îmbogăţirea programului, până la peste 700 de articole.

Programul “Cel mai ieftin” se adresează în special celor afectaţi de mediul economic dificil, dar în paralel compania acordă o atenţie deosebită creşterii numărului de articole aflate în promoţie. În luna octombrie, care a fost o lună de aniversare pentru real,- sărbătorirea a 4 ani de prezenţă pe piaţa din România – peste 1000 de articole au fost în promoţie, fiind puse în joc aproape 200.000 de premii, constând în produse alimentare şi nealimentare, voucher-e de cumpărături, plata salariului sau a întreţinerii pe timp de un an, precum şi cadouri-surpriză. Valoarea totală a premiilor oferite a depăşit 1,5 milioane de lei.

Bucuresti, 01.11.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.