Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

real,- extinde gama produselor de prim pret TiP, cu 8 sortimente noi de bauturi racoritoare

Gama de produse marca proprie cu cel mai mic pret TiP de la real,- a fost extinsa cu 8 noi produse, acoperind intreaga gama de bauturi racoritoare: sucuri carbonatate, sucuri necarbonatate si ice tea. Structura sortimentului noii game TiP a fost dezvoltata in urma unei analize amanuntite a pietei, pentru a raspunde preferintelor actuale ale consumatorilor romani.

In cadrul procesului de fabricare a noilor bauturi racoritoare TiP nu au fost utilizati aditivi periculosi pentru sanatatea umana, ceea ce nu impune restrictii de consum, fiind recomandate pentru orice varsta. Retetele noilor produse au fost dezvoltate pe baza unei formule realizate de compania ESAROM, unul dintre cei mai importanti furnizori internationali de materii prime din industria alimentara mondiala. Bauturile racoritoare TiP sunt disponibile in toate cele 25 de magazine ale retelei real,- din Romania.

Extinderea gamei de produse sub marca TiP face parte din efortul strategic al real,- Hypermarket Romania de a oferi consumatorilor romani produse de calitate, sigure din punct de vedere alimentar si la preturi cat mai mici. Din acest punct de vedere, produsele TiP se incadreaza in linia programului „Cel mai ieftin”, in cadrul caruia sunt vizate toate categoriile de produse, de la alimente de baza, pana la produse nealimentare, inclusiv electronice, electrocasnice, accesorii auto sau produse de gradinarit.

„Extinderea portofoliului de produse marca proprie este o optiune strategica majora pentru noi, una din prioritatile companiei fiind aceea de a gasi solutii pentru ca toti cei afectati de criza economica sa isi pastreze puterea de cumparare. Sensibilitatea fata de pret este foarte mare, iar noi ne dorim sa aducem in acest segment produse noi, sa diversificam cat mai mult sortimentul, astfel incat cumparatorii sa nu fie nevoiti sa isi schimbe foarte mult obiceiurile de consum. Gama de bauturi racoritoare propusa de noi pentru aceasta vara: bauturille TiP carbonatate cu aroma de cola, portocale, lamaie, socata, necarbonatate cu aroma de portocale si visine si ice tea cu aroma de lamaie si piersici a fost primita foarte bine de catre clientii nostri, care au putut degusta bauturile racoritoare delicioase la un pret foarte competitiv.” Eugen Mihai, Marketing Manager la real,- Hypermarket Romania.

Bucuresti, 05.08.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.