Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

real,- demareaza o campanie de relansare a proiectului „Cel mai ieftin” dintre cele mai ieftine

• Mai mult de 1000 de produse alimentare si nealimentare incluse
• Parteneriatele incheiate cu Producatorii Locali in cadrul proiectului „Produceti Romaneste, Vindem Romaneste” au revitalizat sortimentul „Cel mai ieftin”
• Un nou logo si o semnalizare puternica la raft pentru o identificare usoara a articolelor care fac parte din program

Proiectul „Cel mai ieftin”, initiat de real,- Hypermarket in 2010, a primit o noua identitate vizuala, cu un simbol menit sa comunice mai bine avantajele pentru consumatorii romani. real,- este primul comerciant care a luptat cu inflatia prin masuri menite sa le ofere consumatorilor produse de calitate si sigure din punct de vedere alimentar la cele mai mici preturi, prin lansarea ofertei „Cel mai ieftin” imediat dupa ce au fost anuntate masurile de austeritate.

Majoritatea produselor incluse in oferta “Cel mai ieftin” sunt fie dezvoltate in parteneriat cu companii romanesti, fie parte a proiectului “Produceti Romaneste, Vindem Romaneste”, proiectul initiat de real,- de a incuraja dezvoltarea producatorilor locali si a aduce cat mai mlte produse romanesti pe rafturile magazinelor real,-.

Spre a informa consumatorii cu privire la ultimele noutati a fost realizat si distribuit un nou catalog special, dedicat ofertei de cele mai ieftine produse, in care clientii pot consulta oferta pentru o parte din produsele incluse in program si primesc sfaturi sfaturi utile pentru "cumparaturi inteligente", pentru optimizarea bugetului la cumparaturi si efectuarea celor mai bune alegeri. Toate produsele incluse in programul „Cel mai ieftin” au parte de o buna vizibilitate datorita semnalizarii puternice de la raft, care le permite clientilor sa identifice cu usurinta produsele care fac parte din oferta „Cel mai ieftin!” , in acest mod salvand din timpul petrecut la cumparaturi.

„Produsele cu cel mai mic pret au fost apreciate in mod deosebit de catre clientii nostri inca de la inceput; dorim sa devenim hipermarketul preferat al romanilor, astfel incat, impreuna cu furnizorii vom optimiza continuu portofoliul de produse pentru a oferi un sortiment echilibrat, perfect adaptat necesitatilor clientilor nostri. In definirea sortimentului „Cel mai ieftin” suntem foarte flexibili, luand in considerare sugestiile primite de la clientii nostri, portofoliul de produse fiind extins si in urma propunerilor primite de la acestia. Pornind de la 150 de produse, in momentul de fata avem listate peste 1000 de produse cu cel mai mic pret”, a declarat Michel Lamoot, Director General la real,- Hypermarket Romania.

Prin lansarea „Cel mai ieftin” real,- a taiat preturile pentru o gama variata de produse alimentare si nealimentare, pentru a acoperi necesitatile de baza ale consumatorilor romani. Deoarece climatul economic este in continuare foarte dificil pentru o mare parte a populatiei, real,- doreste sa ofere cele mai bune preturi, oferte si campanii pentru clientii sai, pentru a contracara scaderea puterii de cumparare. Pachetul dezvoltat de catre real,- in acest scop include:
· Rambursare de TVA – In prima parte a anului 2010, real,- a dat startul seriei de actiuni de rambursare pentru intreaga gama de produse. Cele 4 actiuni de acest fel desfasurate pana in acest moment, doua campanii in 2010 si doua in anul curent au fost apreciate in mod deosebit de catre toti consumatorii real,-.
· Rambursare de TVA pentru diferite categorii de produse: produsele participante la acest tip de campanii sunt cele mai cautate in momentul derularii promotiilor, fiind alese in functie de sezon: valize, biciclete, frigidere, aparate de aer conditionat, etc.
· Reduceri semnificative: reduceri de 20%, 30%, pana la 70% pe toata perioada anului pentru o gama variata de produse, foarte bine comunicate catre consumatori: aceste reduceri fac parte din preocuparea permanenta a companiei de a asigura cel mai bun raport calitate/pret, atat pentru produsele alimentare, cat si pentru cele nealimentare.
· Evenimente de tipul „Noaptea Reducerilor Astronomice”, cu mari reduceri de preturi la majoritatea produselor listate, program prelungit al magazinelor din intreaga retea si surprize nocturne pentru cumparatori.

Bucuresti, 08.09.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.