Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ready-to-drink iced coffee – noua categorie pe piata din Romania

OgilvyAction a dezvoltat campania de lansare pe piaţa românească a brandului Nescafe Xpress

Coca Cola HBC a lansat un nou brand pe piaţa cafelei din România: Nescafe Xpress, o marcă de cafea gata preparată care te incarcă cu energie pentru întreaga zi. Produs în două variante, Café Latte şi Latte Macchiato, Nescafe Xpress introduce pe piaţa românească o nouă categorie de băuturi – ready-to-drink iced coffee.

“La începutul sezonului cald, consumatorii români au parte de o băutură nouă: Nescafe Xpress, cafea cu lapte ready-to-drink, care îmbină revitalizarea „on-the-go” cu experienţa unui gust plăcut, sofisticat. Pe plan european, Nescafe Xpress este lider al acestei categorii care în România s-a lansat de curând. Ne propunem să egalăm această performanţă şi pe piaţa românească şi credem că şansele de reuşită sunt foarte mari datorită reputaţiei brandului Nescafe, superiorităţii produselor, packaging-ului modern şi nu în ultimul rând campaniei originale, de impact, realizată de OgilvyAction în România” afirma Doru Rusănescu, New Product Manager la Coca-Cola HBC, compania care se ocupa de promovarea acestui brand în România.

Campania de lansare Nescafe Xpress dezvoltată de OgilvyAction are ca punct de plecare evoluţia stilului de viaţă al consumatorului zilelor noastre, care este mult mai dinamic, însă cu foarte puţin timp liber. În cele două variante, Café Latte şi Latte Macchiato, Nescafe Xpress oferă o pauză de cafea în care consumatorul poate savura o băutură gata preparată şi, astfel, se reîncarcă cu energie.

Mesajul de lansare “Recharge in style” şi vizualul campaniei poziţionează brandul Nescafe Xpress ca fiind o băutură sofisticată, adresată persoanelor atente cu imaginea proprie, pentru care orice mic detaliu este o declaraţie de stil. Colaborarea echipei OgilvyAction cu designerul vestimentar Wilhelmina Arz a dat viaţă unui personaj modern, cu “fashion sense”, care poate fi admirat în machetele de presă sau outdoor.

În construirea brandului Nescafe Xpress, OgilvyAction şi Coca Cola HBC au agreat promovarea unei variante flagship: Nescafe Xpress Latte Macchiato. “Ne-a bucurat foarte mult încrederea şi susţinerea clientului încă din faza de elaborare a strategiei de comunicare, până la implementarea propriu-zisă. S-a lucrat ca o echipă şi acest lucru se vede”, au declarat reprezentanţii agenţiei OgilvyAction.

Campania de lansare se desfăşoară în perioada aprilie – iunie pe următoarele canale de comunicare: outdoor, presa, internet şi radio, de planificarea şi cumpărarea de media ocupându-se Mindshare Media. În paralel se derulează şi activităţi de sampling.

Echipa care a contribuit la realizarea acestei campanii este formată din: Doru Rusănescu – New Product Manager, Andreea Filip – New Product Executive, din partea Coca-Cola HBC; Dani Macarie – Creative Director OgilvyAction, Cristina Calotă – Copywriter, Ionuţ Coandă – Art Director, Mircea Sebe – Group Account Director şi Diana Stancu – Account Manager, din partea agenţiei OgilvyAction; Andrei Stoleru – fotograf, din partea studioului Carioca.
Echipa Mindshare Media responsabilă de acest proiect este formată din: Mihaela Paraschiv, Graţiela Genoiu şi Crinu Paraschiv.

Bucuresti, 10.05.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.