Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

RCS & RDS regreta incidentul de la Constanta

RCS & RDS regretă incidentul petrecut în Constanţa, din vina companiei ce ne asigură distribuţia facturilor – S.C. Curiero S.A. –  şi îşi cere scuze clienţilor săi pentru acest eveniment descoperit zilele trecute, în care aproximativ 15.000 de abonaţi nu şi-au primit facturile aferente serviciilor prestate de companie în lunile februarie, martie şi aprilie 2007. Compania a luat la cunoştinţă de acest eveniment şi de alte evenimente asemănătoare petrecute in alte localităţi şi a intentat o plângere penală, urmând ca autorităţile să decidă cine se face vinovat pentru acest caz nedorit.

Compania RCS & RDS asigură clienţii săi de eficientizarea serviciilor poştale pentru ca acestea să fie mai prompte şi mai sigure. Pentru abonaţii afectaţi, din Constanţa, în aceste trei luni, data scadentă de plată a facturilor va fi prelungită până la 30 iunie 2007.

Pentru ca evenimentele de agest gen să nu mai aibă loc, compania RCS & RDS adresează abonaţilor săi rugămintea ca pentru orice incident asemănator să sune la numărul de telefon de pe contract, număr disponibil 24 h/24.

Bucuresti, 31.05.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.