Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Razvan Capanescu, Chief Creative Officer la Publicis – jurat la Ad Stars

Razvan Capanescu, Chief Creative Officer la Publicis, face parte din juriul final al festivalului de publicitate Ad Stars, alaturi de alti 26 de creativi internationali de exceptie. In calitate de jurat la Ad Stars, Capanescu va face parte dintr-un juriu prezidat de o legenda vie a publicitatii internationale, Neil French.

Razvan Capanescu este Chief Creative Officer la Publicis Bucuresti incepand cu 2006 si se face “vinovat” de cateva dintre cele mai apreciate premiere internationale ale agentiei: primul aur castigat la Golden Drum, primele premii la Epica, primul finalist la Cannes Lions, prima intrare in prestigiosul Luerzer’s Archive si primul trofeu la Intercontinental Advertising Cup castigat de o agentie din Romania.

Capanescu, membru al Art Directors Club, a reprezentat de asemenea Romania in juriile unor festivaluri internationale de renume precum Eurobest sau New York Festival.

Ad Stars 2011 este primul festival din lume care integreaza perfect online-ul si offline-ul si care ofera si un castig in bani (10000 USD fiecare) pentru castigatorii Grand Prix-urilor.

In plus, aceeasi platforma online functioneaza ca un “open source”, unde profesionistii din publicitate pot interactiona si face schimb de informatii in mod constant. Prin intermediul social media si a aplicatiilor pentru smartphone-uri, festivalul este practic deschis participarii 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an.

Ad Stars, care tinde sa devina cel mai mare festival de publicitate din Asia, este singurul festival de gen din Coreea. Inscrierile la Ad Stars au crescut in fiecare an de la lansare: de la 3.105 lucrari din 29 de tari in primul an pana la 7,130 lucrari, din 46 de tari, anul acesta.

Pe parcursul ultimilor patru ani, Publicis Bucuresti a castigat 57 de premii si certificate de finalist la festivaluri de publicitate locale si internationale cum ar fi Ad’Or, AdPrint, AdSpotAward, Effie, Epica, Eurobest, Cresta, Golden Drum, Golden Hammer, Internetics, New York Festivals sau Cannes Lions. Dintre trofeele obtinute recent fac parte doua premii de bronz la New York Festivals, un bronz la Epica, doua trofee de argint la Effie si trei trofee la ADOR.

Bucuresti, 11.08.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.