Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rauri de lacrimi la “Mireasa pentru fiul meu”

Ieri, 28 noiembrie, emisiunea s-a situat pe primul loc în clasamentul audienţelor pe ambele intervale orare

Regulile devin din ce în ce mai dure în competiţia “Mireasă pentru fiul meu”, iar tensiunea face ca râuri de lacrimi să curgă în platoul emisiunii. În ediţia de gală a săptămânii trecute, doi dintre concurenţii implicaţi într-o relaţie, Alexandru şi Edina, au fost eliminaţi, lăsându-şi partenerii în casă. Emoţiile deznodământului acestei gale au făcut ca o parte dintre concurenţi să izbucnească în lacrimi, situaţie care a continuat şi în cadrul ediţiei de luni, când participanţii au retrăit situaţiile dificile şi au încercat să găsească explicaţii pentru problemele apărute. Rivalitatea continuă în casa “Mireasă pentru fiul meu”, iar dacă o parte din conflictele trecute au fost aplanate, apar noi şi noi probleme care stârnesc discuţii aprinse. În prezent, nici unul dintre concurenţi nu mai formează un cuplu în concurs.

Ieri, 28 noiembrie, “Mireasă pentru fiul meu”, emisiune moderată de Mirela Boureanu Vaida, s-a situat în vârful clasamentului audienţelor înregistrând pe tronsonul orar 10:48 – 11:10, un rating de 1,6 % şi 17,4 % cotă de piaţă la nivelul targetului 15-54 urban. Pe locul secund s-a situat postul Kanal D cu 0,7 % rating şi 7,3 procente cotă de piaţă. A treia poziţie a fost ocupată de TVR 1, care a înregistrat un rating de 0,6 % şi 6,6% share.

Emisiunea a fost lider de piaţă şi în cel de-al doilea interval orar de difuzare, 13:59 – 16:00, înregistrând la nivelul targetului 15-54 urban un rating de 1,9 % şi 16,5 % share. A doua poziţie în clasamentul audienţelor a fost ocupată de postul Kanal D cu 1,1 % rating şi 9,1 % cotă de piaţă. Al treilea loc a fost ocupat de postul Pro TV, cu 1 % rating şi 8,2 % share.

Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena 1
Analiza este făcută pe targetul 15-54 urban
Perioada 28 noiembrie 2011

Bucuresti, 29.11.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.