Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Raportul de Sustenabilitate HEINEKEN Romania 2012:

cel mai mic consum specific de apa si energie din momentul lansarii Agendei „Brewing a Better Future”

HEINEKEN România publică cea de-a patra ediţie anuală a Raportului de Sustenabilitate, arătând progresul companiei în toate ariile agendei „Brewing a Better Future”.

“Avem responsabilitatea de a fi lideri atât ca afacere cât şi ca membri ai societăţii din care facem parte. Ţinând cont de obiectivul nostru de a deveni cel mai verde producător de bere până în anul 2020, ne-am fixat ţinte ambiţioase. Suntem mândri să anunţăm că rezultatele pe care le-am obţinut în 2012 în aria Sustenabilităţii sunt foarte bune şi ne duc mai aproape de atingerea obiectivului nostru final. Progresul pe care l-am înregistrat este rezultatul direct al acţiunilor noastre şi al implicării angajaţilor şi partenerilor noştri”, spune Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN România.

Repere cheie din Raportul de Sustenabilitate 2012:

I. Îmbunătăţirea operaţiunilor pentru a avea o contribuţie pozitivă asupra planetei şi mediului înconjurător:
■ Consumul specific de apă folosită în producţia de bere a scăzut cu 4.9% în ultimii 3 ani.
■ Am eficientizat rutele de distribuţie şi le-am redus cu 3 milioane de kilometri în ultimii 3 ani.
■ În 2012, am redus consumul specific total de energie cu 8.4% comparativ cu anul 2011, ajungând la 127.3 MJ/hl.

II. Investiţia în oameni, în angajaţii noştri şi în comunităţile în care ne desfăşurăm activitatea:
■ Siguranţa angajaţilor noştri este prioritatea numărul 1 în tot ceea ce facem.
■ În ultimii 3 ani, am investit peste 1 milion RON în toate cele 4 oraşe în care avem fabrici de bere, prin Programul HEINEKEN pentru Comunităţi.
■ 65% din ingredientele naturale necesare fabricării berii provin din România.

III. Impactul asupra rolului berii în societate:
■ Mesajul “Consumă responsabil” a fost comunicat prin toate brandurile noastre.
■ În 2012 am lansat 4 Centre AlcoInfo în spitale generale din România, în parteneriat cu ONG-ul ALIAT.

Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2012 este disponibil integral pe site-ul HEINEKEN România, www.heinekenromania.ro.

Bucuresti, 17.09.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.