Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Raportul de dezvoltare durabila al UPS obtine calificativul „a+” pentru transparenta

UPS (NYSE:UPS) a publicat cea mai recentă ediţie anuală a Raportului de Dezvoltare Durabilă, devenind astfel una dintre cele doar 10 corporaţii din SUA înscrise în acest an în Iniţiativa de Raportare Globală (Global Reporting Initiative – GRI) care au obţinut calificativul A+ pentru transparenţă superioară.

Noul raport care sintetizează eforturile pentru dezvoltare durabilă depuse de UPS în 2011 a primit calificativul A+ în urma îndeplinirii standardelor de raportare GRI şi după primirea evaluării privind calitatea realizate de Deloitte & Touche LLP.

„Unul dintre principiile directoare ale strategiei UPS privind dezvoltarea durabilă este angajamentul pe care ni-l asumăm în privinţa transparenţei,” menţionează în raport Scott Davis, Preşedinte şi CEO. „Publicăm mai multe informaţii ca până acum… Am inclus în raport evoluţia, succesele şi provocările din ultimii cinci ani. Acum ne îndreptăm spre viitor.”

UPS consideră raportarea privind dezvoltarea durabilă ca fiind un instrument valoros pentru clienţi, investitori şi alte părți interesate, în evaluarea performanţei și angajamentului unei companii față de practici de afaceri cu adevărat durabile.

Raportul arată că UPS a depăşit patru din cele şapte obiective cheie privind dezvoltarea durabilă pe care şi le-a stabilit pentru 2011. Compania şi-a îndeplinit obiectivele privind siguranţa angajaţilor, frecvenţa accidentelor rutiere, emisiile aeronavelor şi gradul de retenţie al angajaţilor cu normă întreagă. Raportul prezintă progresul înregistrat la nivelul obiectivelor privind consumul de combustibil pentru aeronave, gradul de satisfacţie al angajaţilor şi contribuţiile caritabile.

Scott Wicker, UPS chief sustainability officer, a menţionat şi următoarele realizări:
· Datorită folosirii tehnologiei avansate de planificare a traseelor, UPS a evitat parcurgerea unui număr de 137 milioane kilometri, economisind 31,8 milioane litri de combustibil şi 83.000 tone metrice de emisii de CO2.
· Instalarea pe scară tot mai largă a tehnologiei telematice a permis eliminarea a peste 98 de milioane de minute din timpul de funcţionare în gol a motoarelor, economisind 2,5 milioane litri de combustibil.
· UPS a reuşit să scadă net consumul de energie la nivelul Statelor Unite în cadrul facilităţilor sale.
· Dintre toate companiile din SUA, UPS a primit cel mai mare punctaj din partea organizaţiei Carbon Disclosure Project, fiind la egalitate cu alte trei companii care au obţinut şi ele cel mai mare punctaj la nivel mondial.
· În 2011, nivelul general al emisiilor a scăzut cu 3,5%, chiar dacă volumul coletelor a crescut cu 1,8%.
· Angajaţii şi-au luat 100.000 de angajamente de a acţiona mai responsabil faţă de mediul înconjurător

UPS a introdus în premieră o „matrice a materialităţii” care schiţează diferenţele şi asemănările dintre interesele companiei şi cele ale altor părți interesate. Matricea va fi folosită pentru a ajuta compania în stabilirea viitoarelor priorităţi de dezvoltare durabilă, a adăugat Wicker.

Tot în premieră, raportul prezintă exemple ale impactului economic direct şi indirect al companiei. Datele includ:
· Compensaţii şi beneficii pentru angajaţi – 27,6 miliarde USD.
· Impozite plătite – 3,1 miliarde USD.
· Dividende plătite – 2 miliarde USD.
· Educaţie asigurată angajaţilor – 17,5 milioane USD ca susţinere pentru plata taxelor de şcolarizare pentru 14.764 studenţi.
· Angajarea a 398.242 de angajaţi permanenţi, inclusiv 77.706 în afara Statelor Unite.

„Raportul anual de dezvoltare durabilă cuprinde performanţa, ambiţiile şi obiectivele UPS din perspective economice, sociale şi ecologice,” a explicat Wicker. Anul acesta, raportul include şi eseuri, grafice informative şi articole de opinie privind poziţia companiei în ceea ce priveşte biocombustibilii, viitorul combustibililor şi energia, gestionarea gazelor cu efect de seră, modul în care UPS își formează viitorii lideri şi modul în care Fundaţia UPS răspunde nevoilor comunităţilor.

Pentru a accesa noul raport, vizitaţi www.ups.com/sustainability.

UPS (NYSE:UPS) este lider global în domeniul logisticii, oferind o gamă largă de soluţii, printre care se numără transportul de colete şi mărfuri, facilitarea schimburilor comerciale internaţionale şi folosirea unor tehnologii avansate pentru o gestionare mai eficientă a lumii afacerilor. Cu sediul central în Atlanta, SUA, UPS deserveşte peste 220 de ţări şi teritorii din întreaga lume. Compania poate fi găsită pe Web la adresa UPS.com, iar blog-ul său corporativ poate fi accesat la adresa blog.ups.com. Pentru a afla direct noutăţi despre UPS, vizitaţi pressroom.ups.com/RSS.

ATLANTA / Bucuresti, 09.08.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.