Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Raportul Best Global Brands 2019 lansat de Interbrand: Mastercard este brandul cu cea mai mare creștere

Mastercard logo

În cadrul raportului Best Global Brands 2019: Iconic Moves, lansat de Interbrand, una dintre cele mai importante companii de consultanță în marketing, Mastercard a fost desemnat drept brandul cu cea mai mare creștere din acest an.

Acest rezultat a fost obținut în urma avansului spectaculos de 25% în ceea ce privește valoarea brandului, care a determinat un salt de opt locuri în clasamentul care include top 100 cele mai valoroase branduri din toate industriile, de la numărul 70 la poziția cu numărul 62.

“Trăim într-o perioadă extrem de efervescentă, presărată cu schimbări sociale, tehnologice și industriale care afectează fiecare aspect al vieții. Ceea ce înseamnă că acțiunile curajoase sunt indispensabile pentru brandurile care își doresc să fie întotdeauna aproape de consumatori, iar inițiativele imprevizibile care reușesc să anticipeze nevoile și dorințele consumatorilor sunt absolut necesare pentru acele companii care vor să rămână relevante. Este extraordinar să vedem cum eforturile noastre sunt recunoscute în toate industriile – este un semnal că suntem pe drumul cel bun”, a declarat Ioana Gorgăneanu, Marketing Director Mastercard.

Mastercard logo

Alături de cele trei aspecte-cheie, precum evaluarea performanței financiare a companiei, rolul pe care îl joacă brandul în preferințele consumatorilor, precum și puterea generală a brandului, Interbrand a punctat încă o serie de performanțe obținute de Mastercard:
· Înțelegerea clară în ceea ce privește schimbarea peisajului consumatorilor și creșterea continuă cu ajutorul inovației și parteneriatelor
· Evoluția identității brandului, determinată și de lansarea identității audio, care a permis companiei să fie ușor de recunoscut într-o lume din ce în ce mai digitală

· Lansările continue prin intermediul platformei Priceless și noile parteneriate de tip sponsorizare, precum cel încheiat League of Legends Esports
· Recunoașterea globală a statutului de brand de angajator.

Mai multe detalii despre raportul Best Global Brands realizat de Interbrand pot fi regăsite pe site.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.