Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rapoarte gratuite pentru magazinele online

Află mai multe la TeCOMM!

Este greu să vorbim despre o reţetă a succesului atunci când ne referim la un magazin online, asta deoarece sunt numeroşi factori care influenţează bunul demers al unei afaceri digitale.

Un lucru deosebit de important şi accesibil tuturor deţinătorilor de magazine online este analiza. Analizarea permanentă a magazinului tău poate fi aspectul care va face diferenţa dintre excelenţă şi faliment. Din fericire, Google Analytics vine în sprijinul magazinelor online punându-le la dispoziţie o nouă funcţionalitate cu ajutorul căreia pot fi realizate rapoarte avansate fără implicarea unor costuri.

Claudiu Murariu se alătură speakerilor de la TeCOMM pentru a vorbi despre Enhanced Ecommerce, unul din ultimele funcţionalităţi adăugate platformei Google Analytics.

Claudiu Murariu se alătură speakerilor de la TeCOMM pentru a vorbi despre Enhanced Ecommerce, unul din ultimele funcţionalităţi adăugate platformei Google Analytics.

Dacă până acum rapoartele avansate de ecommerce erau disponibile doar companiilor cu bugete considerabile pentru tool-uri de web analytics avansate, acum toate aceste unelte sunt disponibile gratuit oricărui magazin online, indiferent de dimensiune.

Noile rapoarte ajută proprietarii de magazine online să afle răspunsuri precum:
– care sunt produsele cele mai vizualizate din magazinul online
– ce produse sunt adăugate cel mai frecvent în coşul de cumpărături
– care este impactul preţului/categoriei produsului sau oricărui alt element asupra ratei de abandon
・ care sunt canalele de marketing ce generează cele mai multe charge-backuri.

Murariu va analiza împreună cu audienţa TeCOMM o implementare de enhanced ecommerce pentru a descoperi care sunt provocările unei astfel de implementări, avantajele, dar şi capcanele aferente.

TeCOMM este un eveniment de referinţă pentru piaţa de ecommerce din Transilvania, aflându-se la cea de-a patra ediţie în Cluj-Napoca, în data de 30-31 octombrie. În data de 6 noiembrie va avea loc o primă ediţie în Iaşi, alături de comunitatea magazinelor online din zona Moldovei, iar în primăvara anului 2015 va avea loc o primă ediţie a evenimentului în Timişoara.

Powered by Cargus
Gold Partners: Fan Courier, Mediatic

Organizator: Libero Events

Bucuresti, 30.09.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.