Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Raluca Radu, Answear.ro: ”2016 a fost un an dedicat dezvoltării. 2017 va însemna ocuparea unei poziții fruntașe în piața locală de fashion online”

answear2016overview

Apetitul românilor pentru achiziția de noi produse vestimentare din colecțiile prezentate de magazinele online a urmat un trend crescător și în 2016.

În primul an de prezență Answear.ro în România, compania și-a îndeplinit obiectivele propuse, fiind magazinul online cu una dintre cele mai rapide creșteri din grup. Jucător de top pe piața de fashion din Polonia, brandul Answear a intrat pe piața din România la finalul anului 2015, fiind totodată prezent și în țări precum Cehia, Ungaria, Ucraina sau Slovacia.


„În 2017, ne așteptăm la o creștere cu 160% a cifrei de afaceri, creștere ce s-a resimțit încă din primele luni ale acestui an când Answear.ro a înregistrat cu 140% mai multe comenzi față de perioada similară din 2016”, menționează Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.

Anul trecut, valoarea medie a coșului de cumpărături a fost de 360 lei. Produsele preferate de doamne au fost pantofii sport, sandalele, rochiile, topurile, gecile și paltoanele. Bărbații au optat pentru cămăși, tricouri, jeanși și pantofi sport.

”În ultimele 12 luni ne-am axat pe consolidarea brandului relativ nou pe piața din România și pe asigurarea unui mix potrivit în oferta magazinului astfel încât să reușim să ne atingem și chiar să depășim obiectivele inițiale. Am definit totodată procese și direcții clare de dezvoltare pentru următorii ani. Putem spune că am pus fundațiile unui jucător puternic din comerțul electronic local. Anul acesta țintim ocuparea unei poziții fruntașe în piața locală de fashion online, la fel ca și în celelalte țări unde brandul Answear este prezent.”, continuă Raluca Radu.

Cele mai multe dintre comenzile înregistrate anul trecut pe Answear.ro au venit din București, orașe precum Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Brașov urmând în clasament. Brandurile preferate de români în 2016 au fost Tommy Hilfiger, New Balance, Medicine, Adidas Originals, Mango și Nike.

”Sunt peste 300 de brand-uri în portofoliul Answear.ro, aproape o treime dintre acestea fiind introduse anul trecut tocmai pentru a ne adapta cerințelor de piața locală. Avem produse de top, aduse în exclusivitate pe piața din România, dar și produse de la producători cu nume sonore precum Tommy Hilfiger, Pepe Jeans, Diesel, US Polo, Guess, Trussardi, Calvin Klein sau Michael Kors, DKNY și New Balance. Ne concentrăm permanent pe a oferi clienților noștri posibilitatea achiziției unor obiecte vestimentare și accesorii din ultimele colecții ale celor mai importante branduri din piața de fashion globală.”

Cei mai mulți dintre cumpărătorii de pe Answear.ro au vârste cuprinse între 25-44 de ani, fiind în proporție de 65% femei, atât din mediu urban cât și rural.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.