Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Racoare pe 4 roti de la Mercedes-Benz si More Than Pub!

More Than Pub si Mercedes-Benz s-au gandit in aceasta vara sa topeasca grijile distribuitorilor de produse congelate si sa inghete… ”inghetata”. Camionul Mercedes-Benz Atego este in aceasta vara solutia perfecta, ce topeste orice grija referitoare la transportul frigorific in conditii optime. Pentru ca noul camion Atego este un partener de nadejde al transporturilor comerciale in zilele toride de vara!

Mercedes-Benz si More Than Pub au realizat la inceputul acestei veri o campanie eficienta de Direct Marketing, prin intermediul careia 1000 de persoane de decizie din domeniul transportului frigorific au fost anuntate de oferta de nerefuzat a verii. Publicul tinta cu care s-a comunicat direct (e-mailing & direct mailing) a fost constituit din 1000 directori ai firmelor de transport comercial de produse congelate. Initial au fost surprinsi de un teaser care le-a captat atentia. La 2-3 zile distanta au primit un plic ce continea un flyer sugestiv (imaginea unei cupe de inghetata rasturnata pe asfalt) si o scrisoare personalizata. Apoi, peste alte 2 zile, au primit un reminder electronic, ce prezenta pe scurt oferta comerciala. Cireasa de pe tort a fost reprezentata de faza de telemarketing, prin intermediul careia s-a putut analiza gradul de interes al fiecarui prospect in parte.

Irezistibila oferta a verii de la Mercedes-Benz vizeaza schimbarea autovehiculului vechi cu un camion Atego nou-nout. Feedback-ul obtinut din partea publicului tinta vizat in aceasta campanie a confirmat asteptarile Mercedes-Benz si More Than Pub. Deja peste 20% dintre distribuitorii ce activeaza in cadrul transportului frigorific s-au aratat interesati de schimbul auto pe care-l pot face, de consumul redus de combustibil al camionului, de garantia de 3 ani pentru grupul propulsor, de intervalul mare de revizie sau de livrarea rapida.

Mesajul de promovare al celui mai performant camion destinat transportului frigorific precum si strategia de comunicare directa realizata de More Than Pub (impreuna cu conceptul creativ) au asigurat succesul campaniei Atego la inceputul acestei veri.

Bucuresti, 22.06.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.