free download 78 travel guides written by experts

Q2M devine partener exclusiv al INTACT Interactive

pentru vanzarea spatiilor publicitare a 10 site-uri importante

Intact Interactive – compania new media a Intact Media Group – şi Q2M au ajuns astăzi la un acord privind vânzarea spaţiilor publicitare ale site-urilor a1.ro, antena3.ro, antena2.tv, antenai.ro, euforia.tv, financiarul.com, sfin.ro, myconfidential.ro, totulredus.ro şi vdtonline.ro.

Din punct de vedere cantitativ, portofoliul actual Q2M numără, astfel, 54 de site-uri, între care 25 măsurate de SATI, adică un trafic lunar de peste 9 milioane de clienţi unici însumaţi. Q2M se plasează, aşadar, pe locul 3 în clasamentul celor mai importante regii de vânzări online, după criteriul sumă vizitatori unici.

Regie

Numar site-uri

Unici însumaţi – Mil.
(SATI – dec 2010)

Arbo Interactive

35

19.2

Apropo Media

40

11.6

Q2M

25

9.2

IBU Pro TV

18

8.2

AdEvolution

16

7.2

DigitalAds

10

6.4

Internet Corp

10

5.8

Inform Media

36

5.5

Media Point

11

3.9

Splendid Interactive

5

3.5

În ceea ce priveşte audienţa, Q2M are un reach săptămânal de 14,6% în rândul tuturor utilizatorilor de Internet contorizaţi SATI [784 de mii de vizitatori unici deduplicaţi săptămânal, în cifre absolute].

Pe de altă parte, prin acest parteneriat strategic cu INTACT Media Group, Q2M se poziţionează pe piaţa regiilor interactive drept cel mai mare jucător pe segmentul Ştiri generale, realizând – cu branduri consacrate precum A1.ro, Antena3.ro, REALITATEA.NET sau Cotidianul.ro – un reach săptămânal de 48,7%, adică aproape jumătate din consumatorii celei mai disputate categorii din SATI.

Pe segmentul Economie şi finanţe, cu branduri puternice precum Sfin.ro [site-ul Săptămâna Financiară], Financiarul.com, MONEY.ro [cu afiliaţi CodFiscal, Standard, Convertor şi alţii], IQads şi SMARK, Q2M obţine o audienţă consolidată de 133 mii vizitatori unici deduplicaţi pe săptămână [reach 27% în cadrul categoriei]. La aceasta se adaugă Manager.ro [noul portal de business lansat de Fokus Digital Services cu susţinerea Rentrop&Straton], care urmează – în cursul acestei luni – sa aibă date SATI care vor proba performanţa sa.

Din punct de vedere calitativ, în ceea ce priveşte structura demografică a audienţei înregistrate de reţeaua Q2M, conform ultimului Studiu de Audienţă SATI [valul din martie – august 2010], 42,8% dintre vizitatori fac parte din categoriile sociale de top AB (manageri, profesionişti cu înaltă educaţie), în timp ce 39% dintre vizitatorii unici au educaţie superioară, reach-ul săptămânal în rândul acestor categorii de public fiind de aproape 17%.

Procentele publicului premium cresc în cazul site-urilor de Business (52% dintre vizitatori au studii superioare, 51% fac parte din categoriile de top AB) şi al celor de Ştiri generale (42% studii superioare, 45% categoria AB).

De asemenea, prin acordul semnat astăzi au fost întărite, atât cantitativ, cât şi calitativ, segmentele Lifestyle feminin şi Divertisment reprezentate de Q2M.

Portofoliul total al companiei [indiferent de sistemul de măsurare al traficului], care este pus începând cu 1 februarie 2011 la dispoziţia agenţiilor de media şi al clienţilor direcţi interesaţi, poate fi consultat la adresa www.q2m.net/network.

INTACT Media Group reprezintă cea mai importantă platforma media din România. Trustul oferă publicului larg şi comunităţii B2B conţinut de calitate, cu relevanţă locală, creat şi dezvoltat de o echipă de profesionişti. Fondat în 1991, Intact Media Group a construit un portfoliu puternic de mărci în televiziune, presă scrisă, radio, online şi producţie.

Q2M este o companie de vânzări, marketing, PR şi comunicare online, formată la sfârşitul anului 2010 prin achiziţia de către Global Digital Invest şi management buyout a F5 X-Media, structura de vânzari interactive şi proiecte cross-media a F5 Webcorp [parte a grupului Realitatea-Caţavencu]. Q2M oferă servicii complete de strategie şi management al campaniilor digitale, vânzari [brokeraj] de spaţii publicitare şi soluţii tehnice de maximizare a veniturilor din online fiind, totodată, organizatorul RoNewMedia.

ANEXA

Clasamentul regiilor pe segmentul Ştiri generale, criteriul audienţă, SATI – Studiul de audienţă, perioada de măsurare martie – august 2010 devine următorul:

Utilizatori Internet,
urban, 14-64 ani

Public
studii superioare

Public AB

Regie

Numar site-uri

Mii

Reach (%)

Mii

Reach (%)

Mii

Reach (%)

Q2M

4

576

10,7

240

13,1

260

12,9

Arbo Interactive

5

290

5,4

140

7,6

143

7,1

Media Point

4

256

4,8

118

6,4

122

6,0

Aoropo Media

2

285

5,3

130

7,1

137

6,8

IBU Pro TV

1

329

6,1

108

5,9

127

6,3

Altii

7

439

8,2

197

10,8

204

10,1

Clasamentul regiilor pe segmentul Economie şi finanţe, criteriul audienţă, SATI – Studiul de audienţă, perioada de măsurare martie – august 2010 arată acum astfel:

Utilizatori Internet,
urban, 14-64 ani

Public
studii superioare

Public AB

Regie

Numar site-uri

Mii

Reach (%)

Mii

Reach (%)

Mii

Reach (%)

Internet Corp

2

198

3,7

92

5,0

93

4,6

Q2M

4

133

2,5

69

3,8

67

3,3

Apropo Media

2

131

2,4

68

3,7

69

3,4

AdEvolution

2

115

2,1

56

3,0

54

2,7

Ed. EVZ siCapital

1

76

1,4

41

2,2

41

2,0

IBU Pro TV

1

50

0,9

19

1,0

20

1,0

Altii

3

36

0,7

18

1,0

18

0,9

Sursa: SATI Studiul de audienta, perioada de masurare martie-august 2010, Univers utilizatori de Internet din mediul urban 14-64 ani

Bucuresti, 01.02.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *