Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Purcari lansează serviciul WineDroneTM

Chișinău. În premieră mondială, Vinăria Purcari lansează, începând de astăzi, serviciul WineDroneTM – livrarea vinurilor prin intermediul dronelor aeriene. Este un proiect-experiment, care urmează a fi testat pentru început în Republica Moldova, România și Ucraina – urmând extinderea pe piețele principale de export în cazul feedback-ului pozitiv din partea clienților pilot.

Pentru început, serviciul se va limita la maxim 3 sticle de 0.375 L per livrare, pentru a respecta capacitatea de transport a dronelor Uber Lirpa I, contractate pentru acest scop. În perioada de testare, livrările vor fi făcute gratis.

“Piața de vin este una extrem de competitivă. Trebuie să inovezi necontenit pentru a crea plus-valoare și puncte de diferențiere care ar fi apreciate de consumatori. Pe langă inovațiile ce țin de vinul propriu-zis, nu putem ignora evoluțiile în paradigma consumului – trăim în epoca Uber-izării serviciilor, când consumatorii își doresc totul acum și aici, la maxim 3 click-uri distanță”, comentează Victor Bostan, CEO Vinăria Purcari.

Serviciul WineDroneTM este accesibil în varianta web și mobile-web, prin intermediul //winedrone.purcari.md, urmând lansarea aplicațiilor native pentru iOS și Android. Comanda poate fi efectuată în mai puțin de 30 de secunde, iar livrarea se face  timp de o oră. Pentru început, aria de acoperire a serviciului este de maxim 10 km în raza orașelor pilot. Achitarea se face în prealabil prin card bancar.

Vinăria Purcari are o tradiție frumoasă de inovații ce țin de sfera aeronautică, lansând acum un an o cooperare cu NASA, proiectul Purcari Zero GravityTM, care a fost furnizorul selectat pentru programul de cercetare al efectelor vinului în spațiu.

“Am identificat 3 segmente principale de consum, pentru care WineDroneTM credem că va avea o relevanță maximă: (1) Picnic, (2) Cină romantică și (3) Impresionează-ți prietenii. Ca grup demografic, ne axăm pe tineri, care sunt mai des consumatori de bere și mixuri.  Avem un target de vânzari foarte agresiv pentru acest an și echipa comercială este determinată să maximizeze potențialul fiecărui segment. În plus, este un proiect de imagine foarte important, care sperăm că ne va permite să deschidem uși către importanți distribuitori și retaileri globali”, comentează Artur Marin, Director Comercial Vinăria Purcari.

Marcel Grăjdieru, Director General Romania: “Întotdeauna ne gândim ce putem face mai mult pentru a satisface consumatorii noștri, cărora le suntem enorm de recunoscători pentru că aleg anume vinurile de Purcari. Sperăm prin WineDroneTM să le aducem un plus de utilitate, dar și un extra… zâmbet”.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.