Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

PUMA lanseaza noua colectie Runway, prin intermediul

celei mai mari campanii internaţionale de proiecții nocturne în aer liber – Sportlifestyle 2008

PUMA lansează noua campanie Sportlifestyle 2008, în Europa de Est, Orientul Mijlociu, Africa și India, cu impresionante proiecții nocturne, realizate în peste 22 de orașe din 14 țări. În București, proiecțiile se vor desfășura în perioada 14-17 august și vor fi realizate pe unele dintre cele mai importante clădiri ale capitalei.

Proiecțiile dezvăluie noul spot Puma – Sportlifestyle, ce include piesa “New Shoes” a lui Paolo Nutini. Aceasta face parte din albumul de debut al artistului, “These Streets”, album de debut, multiplu premiat cu platină pentru volumul de vânzări internaţionale. Proiecțiile din cadrul acestei campanii promovează colecția PUMA Runway.

Pentru a proiecta noul spot, PUMA, împreună cu ZenithOptimedia International şi Posterscope Global, Londra, a ales oraşe cheie de pe piețele emergente, precum Capetown, Dubai, Mumbai și Moscova. Proiecțiile în aer liber se vor desfășura după ora 21.00 şi vor fi realizate cu ajutorul unui dispozitiv complet echipat cu un sistem de  sonorizare performant.

“Obiectivul nostru este să ajungem la acei consumatori care adoptă primii noile tendinţe. Vrem să comunicăm un brand jucăuș, suprinzător și cu personalitate” a declarat Michael Willeke, Regional Marketing Manager EEMEA/India, PUMA“
“Suntem extrem de încântați să aducem brandul Puma în mijlocul oraselor, pe strazi, într-un mod inovativ, prin cea mai mare campanie internaţională de proiecții demarată până în prezent” a declarat Helen Bull, Group Director, Posterscope Global Team.

Colecția PUMA Runway include piese vestimentare, accesorii și pantofi, ce îmbină influenţele sport şi liniile elegante. Colecția se axează pe produse de performanţă pentru alergat, ce se vor regăsi în cadrul Jocurilor Olimpice de la Beijing. Piesa de rezistență a noii colecţii o constituie modelul de pantofi Cell Meio, care este prezentat intens în întreaga campanie.

Campania de proiecții a fost lansată pe 31 iulie în Dubai și Johannesburg și va fi completată de numeroase  execuții in  presa scrisă, TV și online.

Colecția PUMA Runway va fi disponibilă în magazine din August 2008.

Bucuresti, 04.08.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.