Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Publicitatea neconventionala si noul consumator

Revista de publicitate şi media, Campaign, a identificat noi trăsături în comportamentul consumatorului mileniului 3. Bombardat in fiecare zi cu mii de mesaje publicitare, consumatorul secolului 21 a devenit un adevărat pseudo – strateg. Mai mult decât atât acesta este convins că şi-a dezvoltat anumite mecanisme defensive în faţa influenţei mesajelor publicitare: au o atitudine cinică, sunt familiarizaţi cu publicitatea şi cred cu tărie că pot decoda strategiile de marketing şi publicitate. Din această cauză, criteriile folosite de consumatori pentru a lua decizia de cumpărare sunt mai mature şi mai sofisticate.

Această tendinţă îi determină pe advertiseri să găsească noi metode de a ajunge la consumator şi de a comunica, aspect susţinut şi de Sorin Psatta, Strategy&Research Director Graffiti BBDO: “În faţa numărului mare de mesaje cu care este bombardat, consumatorul are reacţii de respingere şi de dezvoltare a unor mecanisme de protecţie şi filtrare a informaţiei”.

Motivele sunt destul de suficiente pentru apariţia neconvenţionalului în publicitate. Aşa a ajuns publicitatea să iasă pe stradă, să ne însoţească la metrou, să o urmărim proiectată pe ecrane atunci când suntem în maşini, să coborâm cu ea în lift sau să ne surprindă la coafor.

Lumea comunicării neconvenţionale este cosntruită în jurul principiului că orice suport poate fi un mediu de comunicare. În trecut, neconvenţionalul în publicitate se definea prin a face outdoor color. Astăzi înseamnă sa faci outdoor lenticular, în relief sau mobil. Mâine cu siguranţă că vor apărea proiecţiile 3D pe post de outdoor.

Aflaţi unde anume începe neconvenţionalul, cine sunt consumatorii de neconvenţional, care sunt noile media de comunicare şi ce produse pot fi promovate într-un mod neconvenţional numai în numărul de august al revistei “Campaign”.

Alături de cover story-ul “Publicitate inovativă” veţi afla totul despre “Revistele de hobby”, “Account planning”, “Cum organizezi un department de PR”, confruntarea între direct marketing şi e-marketing şi despre ultimele mutări pe piaţa de advertising, marketing şi PR. În rubrica “Interviu la dublu”, Campaign vă invită la un dialog cu două dintre cele mai cunoscute reviste adresate adolescentelor: Cool Girl şi Bravo Girl!.

Cele două publicaţii internaţionale, Marketing şi PR Week, vă aduc în noul număr din Campaign “O nouă lume pentru promovarea mărcii” şi informaţii esenţiale despre “Cum organizezi un departament de PR”.
Numărul lunii august al revistei Campaign poate fi găsit la toate punctele de difuzare a presei. Publicaţia Campaign face parte din portofoliul diviziei de business publishing a grupului de presă Business Media Group (BMG).

Pentru mai multă informaţie: www.campaign.ro

Bucuresti, 14.08.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.