Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Publicitatea din centrele comerciale Bucuresti Mall si Plaza Romania

alternativa publicitatii outdoor

In ultimii ani, o data cu aparitia centrelor comerciale, publicitatea in cadrul acestora s-a impus ca o alternativa a  publicitatii outdoor. Atuurile acesteia nu sunt deloc putine: este targetata, ajungand exact la grupurile de clienti vizate; poate reprezenta un indemn la actiune, gratie proximitatii produsului; include forme interactive, prin care se poate crea o relatie mai stransa cu potentialii clienti. Mai mult decat atat, publicitatea realizata in centrele comerciale dispune de metode diverse, este inovativa, stimuleaza achizitiile impulsive si, nu in ultimul rand, are o rata mare de raspuns. Daca este derulata in locatiile potrivite, respectiv in momentul si locul unde consumatorii sunt dispusi sa cheltuie, publicitatea din centrele comerciale atrage clientii la punctele de vanzare deoarece centrele comerciale ofera: trafic, acces la persoanele cu venituri medii si mari, vizibilitate mare. In plus, profilul vizitatorului poate fi determinat,  de la bunurile detinute, gen, varsta, studii, pana la frecventa vizitarii centrului comercial, sumele cheltuite si obiceiurile acestuia de cumparare.

“Promovarea brandului intr-un centru comercial are avantaje deloc de neglijat, unul dintre cele mai importante fiind sistemul automat de masurare a traficului. Astfel, campaniile publicitare ale clientilor pot fi masurate si chiar imbunatatite in unele cazuri. Companiile au inteles acest lucru, iar bugetele au fost redirectionate si spre suporturile indoor din centrele comerciale. Acest lucru poate fi observat si din rata de ocupare a spatiilor publicitare. Daca in 2004, in centrele comerciale Bucuresti Mall si Plaza Romania rata de ocupare era de 40%, in 2007 am ajuns la 86%, iar in 2008 ne asteptam la o rata de ocupare a spatiilor publicitare de 95%, precizeaza Anda Marinescu, Advertising Mananger Anchor Grup.

Oportunitatile de publicitate din Bucuresti Mall si Plaza Romania sunt diverse: campanii de brand awareness, activitati de vanzari directe, promotii, campanii BTL, sponsorizari de evenimente, expunere pentru masini, evenimente, coktailuri, expozitii, mock-up-uri, decorare scari si balustrade, expunere de standuri publicitare, panouri pe stalpii de iluminat, expunere masini, steaguri, prisme, mesh-uri, city light-uri si backlit-uri outdoor sau publicitate de tip neconventional.

Bucuresti, 12.05.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.