Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Publicitatea anului 2012

Conform studiului de Monitorizare a Investitiilor in Publicitate (MIP) pentru Presa Scrisa, Radio, Online si OOH realizat de BRAT in anul 2012 publicitatea totala pentru cele 4 medii monitorizata in cadrul MIP a fost de aproximativ 656 milioane EUR (valoare ratecard).

Atasat acestui email regasiti analiza detaliata asupra investitiilor in publicitate pentru anul 2012 realizata folosind datele disponbile in aplicatia de monitorizare, in care este pus accentul pe principalele categorii de bunuri si servicii communicate, topul clientilor cu cele mai investitii, precum si produsele media cele mai performante in atragerea volumelor de publicitate. Acest raport este disponibil si pe site-ul BRAT la adresa: //www.brat.ro/mip/publicitatea-mip-in-2012.

De asemenea va rog sa primiti atasat o prezentare a MIP, proiectul de Monitorizare a Investitiilor in Publicitate (presa scrisa, radio, online, OOH) realizat de BRAT.

Prezentarea contine informatii cu privire la obiectivele studiului, modul de realizare, raportarea rezultatelor si serviciul de avertizare rapida. O puteti utiliza pentru o informare generala referitoare la acest proiect sau pentru a o trimite partenerilor dumneavoastra interesati de serviciul de monitorizare.

Va invitam sa downloadati studiul in format .pdf.

Bucuresti, 24.01.2013

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.