Holde Textil Expo

Publicitate pe PRwave

Despre PRwave

PRwave este primul site din Romania dedicat in totalitate expertizei in imagine, comunicare si relatii publice pentru afaceri. In cei peste patru ani de existenta am reusit sa completam permanent continutul oferind rubrici interesante, tipuri de campanii inedite ce pot fi realizate.

Tipuri de publicitate
PRwave include site-urile www.prwave.ro si www.prwavedirectory.ro si de asemenea blogurile //loredana.prwave.ro si www.prwave.ro/blog In consecinta exista mai multe tipuri de publicitate disponibile:

  • asocieri de imagine si proiecte speciale
  • bannere pe site, in cadrul blogurilor sau in cadrul newsletterului PRwave
  • advertorialesi recomandari
  • inserare la rubrica PRwave va recomanda in cadrul newsletterului PRwave

Asocieri de imagine si proiecte speciale
Intotdeauna la nivel de PR asocierile de imagine aduc mult mai multe beneficii decat o simpla achizitie de spatiu. PRwave a oferit inca de la a sa lansare (si pentru acel moment a fost o noutate) campanii integrate. Putem asadar gazdui pe site campanii speciale care pot fi discutate separat si pot include pe de o parte elemente de publicitate (pe site, bloguri si newsletter) si pe de alta parte articole si materiale ce tin mai degraba de PR si discutii pe forum sau concursuri organizate pe site.

Fiecare asociere de imagine va fi discutata separat – intrucat important este ca aceasta alaturare sa aduca beneficii ambelor parti.

Bannere
Pe site-ul PRwave sunt disponibile 2 formate de bannere: 728×80 pixeli si 120×120 pixeli) plasabile in partea dreapta sau in partea de jos a site-ului). Exista de asemenea si banner 130×130 pe bloguri si de asemenea bannere format .jpg in cadrul newsletterului PRwave (format 670×90 pixeli).

Pentru campaniile de bannere pe site recomandam achizitionarea pentru minim 2 saptamani – pretul fiind mai bun decat la numar de afisari.

Advertoriale si recomandari
Pe site-ul PRwave sau in cadrul blogului loredana.prwave.ro pot intra advertoriale care vor fi insa marcate corespunzator insa vor fi de asemenea incluse in cadrul newsletterului PRwave. Pe blog pot intra materiale insa cel mai probabil vor fi trecute prin filtrul propriu si vor iesi materiale speciale. Orice recomandare de produs va implica testarea lui.

In functie de tipul de produs care se doreste a fi recomandat vom decide daca se accepta produsul pentru testare si daca este nevoie de plata pentru recomandare.

PRwave va recomanda
In cadrul newsletterului exista o rubrica speciala numita PRwave va recomanda in care pot fi inserate recomandari. Regimul este insa unul special – realizandu-se asocieri de imagine in acest caz doar cu produse/companii compatibile cu stilul PRwave si cu tot ceea ce simbolizeaza acest proiect.

Preturi
Fiecare campanie si tip de publicitate se discuta separat, tarifele specificandu-se de asemenea pe proiect. Nu incurajam testarea pietei pentru a afla preturi orientative. Orice solicitare de furnizare a unor preturi va trebui sa includa detalii despre proiect – tocmai pentru ca in functie de produs, tip de spatiu dorit si campanie se pot discuta preturi adaptate.

PRwave in cifre
Conform AWStats avem peste 1000 vizitatori unici pe zi pe timp de vară si peste 1300 şi până spre 1800 de vizitatori unici în celelalte luni – cu unele cifre mai mici pe timp de weekend. In medie avem intre 3000 si 6000 de afisari / zi. Aceasta inseamna de la peste 20 000 si pana spre 30 000 de vizitatori unici pe luna si pana la peste 150 000 de afisari pe luna.

Blogurile PRwave (//loredana.prwave.ro si www.prwave.ro/blog) sunt de asemenea vizitate, iar newsletterul saptamanal al PRwave.ro ajunge la aproape 2500 de adrese.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *