free download 78 travel guides written by experts

Publicitarul Perry Valkenburg este noul CEO al TCC

TCCTCC, lider global în programe de fidelizare pentru retaileri, l-a numit pe publicitarul Perry Valkenburg în funcția de CEO al companiei.

Valkenburg, care-și va începe mandatul pe 4 ianuarie 2016, a lucrat în ultimii 20 de ani la agenția de publicitate TBWA.

În calitatea sa de președinte al diviziei Internaționale și Operațiuni Globale, Valkenburg a coordonat printre altele operațiunile digitale ale TBWA la nivel global, precum și pe cele de shopper marketing. Valkenburg s-a remarcat prin inovație în industria de advertising, un exemplu în acest sens fiind crearea platformei interactive de “window shopping”, WISH, care i-au adus numeroase medalii de aur la Cannes.

Manfred Litschka, director regional de vânzări la TCC, salută sosirea lui Perry Valkenburg în companie. „În retailul modern, în care lumile digitale și reale sunt interschimbabile, este vital să ne ajutăm clienții să exploreze eficient aceste noi teritorii. S-a schimbat mediul, dar nu și loialitatea iar numirea lui Perry are loc într-un moment în care TCC urmărește să-și întărească poziția, creând condițiile pentru dezvoltarea companiei. Pe măsură ce intrăm în cel de-al 25-lea an de activitate, suntem tot mai bine poziționați pentru a-i ajuta pe retaileri să își gestioneze eficient strategiile și creativitatea, care este esențială pentru a le insufla consumatorilor pasiune și entuziasm.”

Perry Valkenburg

Perry Valkenburg a remarcat, la rândul său: „În condițiile pieței actuale, în care magazinele reale și virtuale și comerțul sunt pe deplin integrate, înțelegerea audienței, planning-ul și fidelizarea nu au fost nicicând mai importante. Pentru a avea succes în viitor, retailerii și brandurile trebuie să asigure o legătură emoțională cu cei cărora li se adresează, consumatorii. Sunt sigur că TCC îi poate ajuta pe retailerii din România să își atingă acest obiectiv. Cu operațiuni în 60 de țări, TCC pune la dispoziția retailerilor expertiza sa globală pentru stimularea vânzărilor și construirea unei relații solide cu clienții lor.”
În România, TCC are în derulare mai multe campanii de fidelizare. Dintre acestea amintim: Ice Age 4 și Pyrex la Penny Market, Shrek, Kappa Luggage, Dunlop, Guzzini (aparatură electrică pentru bucătărie) și Ellehammer Luggage la OMV.

Despre TCC
TCC este o companie mondială de marketing care operează în parteneriat cu numeroşi retaileri pentru a crea şi implementa campanii de fidelizare în magazine, cu scopul creşterii vânzărilor şi profitului acestora.

Graţie portofoliului de neegalat de branduri partenere din domeniile consuming şi entertainment, care include, printre mulţi alţii, Disney şi 20th Century Fox, TCC le facilitează retailerilor interacţiunea cu proprii consumatori şi recompensarea lor pentru loialitate cu o gamă variată de branduri exclusiviste. Prezent în peste 60 de ţări, TCC are 600 de angajaţi în cele 34 de birouri în toată lumea.

În România, TCC activează din 2008 şi a derulat campanii de fidelizare cu OMV, Mega Image, Penny, Kaufland, Metro şi Billa.

Bucuresti, 12.11.2015

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *