Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Publicis si Politia Capitalei au lansat campania nationala impotriva cersetoriei

Incepute in luna ianuarie a acestui an, campania si programul de constientizare “Print si cersetor” derulate de Publicis si Politia Capitalei readuc in prim-planul agendei publice dramatizarea unei realitati crude: banii dati cersetorilor ajung, de fapt, in mana interlopilor care ii exploateaza.

“Oamenii sunt impresionati cand vad batrani sau femei cu copii mici cersind pe strada. Ei cred ca, oferindu-le bani, ii ajuta cu adevarat. Multi nici nu banuiesc ca cersetorii sunt doar niste unelte si ca banii oferiti de ei ajung in mainile unor profitori care fac din cersit o adevarata afacere”, spune Otilia Coman, Copywriter la Publicis.

Consecventa cu filosofia agentiei, abordarea a valorificat conversatiile existente legate de cersit dandu-le o noua dimensiune, o nou perspectiva menita sa starneasca conversatiile din jurul acestui subiect si sa fie impartasita ca o adevarata idee contagioasa. “Print si cersetor” isi propune sa educe publicul, victima a inselatoriei atunci cand ofera bani pe strada oricui intinde mana si sa ajute in mod responsabil pe cei defavorizati.

Campania este completata de lansarea de catre Politia Capitalei, in consultare publica, a cadrului legislativ existent in prezent, care inca nu sanctioneaza faptele de cersetorie asa cum ar trebui.

“Cersitul este asociat eronat cu Romania. Romanul obisnuit nu intinde mana. Este adevarat, viata te poate impinge uneori sa nu ai alternative si atunci statul este cel care trebuie sa intervina si sa-ti dea o sansa. De aceea, asistenta sociala in Romania trebuie sa se dezvolte astfel incat sa fie capabila sa intervina la timp. Noi romanii ne plangem de legi: ca sunt insuficiente sau aplicate necorespunzator. Este obligatia noastra sa le facem mai bune impreuna. "Print si cersetor" descurajeaza oferirea de bani cersetorilor si continua in acest an la solicitarea cetatenilor. Agentia Publicis, un mai vechi partener, ne este alaturi in aceasta reactualizare a programului”, spune Dr. Gratiela Vaduva, Comisar sef de politie, Sef Serviciu de Analiza si Prevenire a Criminalitatii, Politia Capitalei.

Parteneriatul dintre Publicis si Politia Capitalei a inceput in urma cu doi ani, cu ocazia campaniei de educare a conducatorilor auto “Nu scrie si conduce in acelasi timp!”. Campania a fost rasplatita cu premii la prestigioase festivaluri de publicitate, precum: Golden Drum, Eurobest, AdStars, EPICA, New York Festivals, ADOR.

“Intotdeauna parteneriatul cu Politia Capitalei a fost unul foarte drag noua – atat pentru ca putem dezvolta lucruri de buna reputatie creativa, dar mai ales pentru ca ne putem hrani sufletul cu minimum o fapta buna pe trimestru. Mai mult, avem in fata un extraordinar partener de dialog” – Razvan Capanescu, Chief Creative Officer la Publicis.

Campania “Print si Cersetor” a debutat in ianuarie si va continua pana la finalul lunii mai, folosind un mix de media ce include OOH, print, radio, POSM-uri in zonele turistice ale capitalei si un parteneriat cu o emisiune TV.

Echipa Publicis este reprezentata de: Razvan Capanescu – Chief Creative Officer, Irina Stoleru – Art Director, Otilia Coman – Copywriter, Bogdan Voina – Account Manager. Fotografie si retouching: Carioca. Din partea Politiei Capitalei, Dr. Gratiela Vaduva – Comisar sef de politie, Sef Serviciu de Analiza si Prevenire a Criminalitatii.

Bucuresti, 12.04.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *