Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Publicis semnează Lucrarea Lunii în aprilie în Top 3 ADC*Ro

Storytime, Telekom

Luna aprilie aduce 11 prezențe de la 9 agenții de publicitate în Top 3 ADC pe luna aprilie. Cele mai bune execuții şi-au găsit laude în categoriile de TV, Digital și Outdoor, iar membrii ADC au desemnat drept Lucrarea Lunii campania Dramă din orice a echipei Publicis.

TV

Dramă din orice devine astfel și ideea câștigătoare a locului 1 în categoria TV, prin eforturile lui Laur Răboj (Copywriter) și Florin Pădurean (Art Director).

Despre ideea pentru MagneVie Stress Resist, Laura Nedelschi, Creative Director Kubis Interactive & membră ADC*RO, declară:

“De prea multă vreme n-am văzut în peisajul nostru un spot atât de insightful, super-muncit și efortless – toate în același timp. Hohot de râs spontan garantat, chiar și pentru cel mai cinic și poker-faced privitor.”

Pe locurile imediat următoare din categoria TV întâlnim două mențiuni. Una dintre ele vine de la MAINSTAGE THE AGENCY pentru Lidl, care ne spune că Viața de familie nu este cum te aștepti. E mai tare.

Mesajul și execuția surprind imprevizibilul din orice familie și sunt aduse la viață de Raul Gheba (Copywriter) și Nadejda Ghilca (Art Director).

Cea de-a doua mențiune aparține unui insight valoros despre problemele financiare care se ivesc în viețile noastre la orice început de an. O idee identificată de MRM//McCann, la care au lucrat Andrei Mihăilescu – Copywriter (McCann), Mădălina Pop – Copywriter (MRM//McCann), Raluca Circo – Art Director (McCann) și Ionuț Raicu – Art Director (MRM//McCann). Îndemnul este de a începe anul Smart cu KFC – Smart Menu.

DIGITAL

Categoria de Digital își păstrează consistența și în aprilie: șapte lucrări au atras atenția celor mai mulți dintre noi.

Pe primul loc găsim Storytime, o inițiativă educațională de la Leo Burnett pentru Telekom. Storytime se traduce printr-o aplicație de mobil dedicată unei modalități updated de a le citi celor mici. Un mix între tehnologie și educație care intersectează poveștile cu animații și filtre de cameră. Îi aplaudăm pentru reușită pe Ali Bati (Chief Creative Officer), Miruna Potop (Copywriter), Silvana Frînculescu (Art Director), Andreea Mantescu (UX Designer).

Storytime, Telekom

Aprilie a fost o lună dedicată întrebărilor majore, iar Sector 7 a lansat propria dezbatere într-o campanie pentru Bringo care atinge locul 2 în top-ul de digital: Ce este pătrunjelul? Răspunsurile le poți afla aici, așa cum le-a formulat echipa formată din Alex Coteț & Raul Gheba (Copywriters) și Roxana Andrei (Producător).

Jazz Communication își face o intrare pe cel de-al treilea loc cu #bullycualtecuvinte: o campanie de conștientizare asupra fenomenului de bullying cu care ne confruntăm. România se află pe locul 3 în topul țărilor afectate din Europa, motiv pentru care Lidl şi World Vision România inițiază un exercițiu de corecție la care au lucrat Corneliu Dobrea (Art Director), Felicia Stoica & Cătălina Groza (Copywriters).

Tot pe locul 3 ne reîntâlnim cu lucrarea MRM//McCann pentru KFC, care bifează așadar prezențe în două categorii diferite ale top-ului din aprilie.

Luna trecută am văzut-o și pe Oana Pellea dând interviu pentru un post la departamentul de vânzări Kafune.

Această lucrare semnată Papaya în campania Kafune is hiring celebrities primește mențiune, așa cum primește și echipa Pastel pentru Autism Voice, unde Andi Vasluianu și Marius Manole explică noul nume al organizației într-un exercițiu la care au colaborat Roxana Sava (Copywriter) și Vlad Giogu (Designer).

Ultima mențiune în categoria de digital merge la Rusu+Bortun pentru ING Tech – Shift+Vieti. Proiectul propune identificarea soluțiilor de integrare în câmpul muncii a persoanelor cu disabilități și are în spate o echipă care îi grupează pe Marc Borțun (Art Director) și Marius Tudor & Cătălin Rusu (Copywriters).

OUTDOOR

Dintre execuțiile prezente în oraș în luna aprilie, topul include o mențiune pentru aceeași campanie a celor de la Rusu+Bortun, cu o activare contextuală în staţia de metrou Piaţa Muncii: ING Tech – Shift+Vieti, cu Marc Borțun (Art Director) și Marius Tudor (Copywriter).

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.