Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Publicis semneaza cea mai recenta campanie Granini: “Fructele iubesc Granini”

Marca Granini, cu sprijinul agentiei Publicis Romania lanseaza o noua campanie integrata pentru cunoscutul brand de bauturi racoritoare necarbonatate. Sub sloganul "Fructele iubesc Granini", campania se va derula in perioada 26 iunie – 30 septembrie si promite sa aduca consumatorilor de bauturi racoritoare cea mai intensa experienta emotionala a acestei veri.

"Conceptul campaniei a venit la fel de natural ca unele lucruri pe care le detinem in sinea noastra, fara a ne gandi la ele. Este vorba despre cursul cat se poate de firesc al naturii, similar cu modul in care oamenii isi urmeaza inima. Astfel, “Fructele iubesc Granini” a devenit leadul acestei campanii si suntem siguri ca si consumatorii marcii vor percepe noua campanie ca o parte integranta a produsului in sine.", declara Doron Zilberstein, Vice-Presedinte Marketing URBB si Carlsrom Beverage.

Campania va cuprinde 3 spoturi TV, axate pe 3 dintre principalele arome Granini: portocala, coacaze si mar. Fructele vor fi vedetele incontestabile ale intregii campanii Granini care va include promovare pe principalele statii TV, radio, print si outdoor, proiecte speciale de BTL, activari on trade si in Key Accounts. Valoarea neta a campaniei depaseste 4 milioane Euro.

"Era pacat sa nu profitam de asemenea avantaje servite chiar de la inceput. Asadar, cu un mare “think small” in buzunare, i-am oferit sticlei rolul principal in trei minidrame fructifere, in care produsul cade victima fructelor insetate.", spune Cezar Panait – Copywriter, Publicis Romania.

Directia strategica i-a indemnat pe creativi spre o reintoarcere la lucrurile simple. Astfel, pentru a spune cat mai firesc "Fructele iubesc Granini", ei au cautat simplitate si naturalete in fiecare gest si detaliu din cele trei filme.

"Este un proiect la care s-a muncit cu placere aproape doua luni. Ne bucuram cot la cot cu clientii nostri, care ne-au lasat sa le golim sticlele de suc la televizor si in presa cu cele mai bune intentii.", adauga Dragos Ometita – Art Director, Publicis Romania.

Echipa Publicis Romania este formata din: Cezar Panait – Copywriter, Dragos Ometita – Art Director, Andreea Matei – Account Manager, Catalin Albu – Account Director, Razvan Capanescu – Creative Director Camelia Efrimov / Liviu Efrimov – AV Producer. Casa de productie – Gravity, Israel, Regizor – Roni Kleiner. Din partea Granini, au participat: Elena Maracine, Brand Manager Granini si Doron Zilberstein, Vice-Presedinte de Marketing al URBB.

Spoturile au fost realizate impreuna cu Gravity din Israel, iar printurile, alaturi de studioul Carioca.

Marca Granini se afla in portofoliul companiei United Romanian Breweries Bereprod din anul 2006. URBB este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata locala, fiind prezent atat pe piata berii, cat si pe cea a bauturilor racoritoare. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv marci premium internationale: Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Holsten, Holsten fara alcool, Carlsberg, Skol, Guinness, Kilkenny, Orangina si Granini.

Bucuresti, 30.06.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.