Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Publicis Romania schimba Gima cu G�Market

GimRom Holding, compania ce detine marca Gima in Romania, a organizat o licitatie pentru desemnarea agentiei de publicitate ce va relansa, sub un alt nume, supermarketurile Gima. In urma propunerilor prezentate de mai multe agentii de publicitate, Publicis Romania a fost desemnata agentia care va introduce pe piata noua marca de supermarket.

Agentia a propus atat numele noii marci, precum si toate elementele de identificare ale noii marci: logotip, culori, semnalistica etc. Principalul proiect de care se va ocupa agentia va fi lansarea catre public a noului nume al magazinelor Gima, G’Market.

“Pentru noi a fost extrem de provocator sa crestem aceasta marca din fasa si sa ii conferim, in primul rand prin nume, logo si culori, o personalitate. Denumirea nu a fost intamplatoare, iar intreaga compozitie grafica este plina de insemnatate. Este o marca ce traieste singura, prin simpla prezenta, iar acest lucru ne confirma ca G’market va fi o marca puternica si cu relevanta pentru consumator.” a declarat Daniel Raicea, Client Service Director la Publicis Romania.

Campania de introducere a marcii G’Market a inceput in septembrie si va avea ca suport comunicarea integrata pe canale ATL si BTL.
G’market doreste sa continue standardul de calitate impus de Gima in magazinele sale, dar in acelasi timp sa fie mai apropiata de clienti. Dupa campania de comunicare a schimbarii de nume, G’market va propune clientilor in mod constant, beneficii concrete, premii si produse cu preturi reduse.

Echipa Publicis Romania care a participat la castigarea acestei licitatii a fost compusa din: Daniel Raicea – Strategic Planner, Joachin Bonilla – Creative Director, Radu Luca – Group Account Director si Madalin Durca – Account Manager.
 
Grupul Publicis ocupa locul I in Europa in industria de publicitate, la nivel mondial fiind al patrulea mare grup de comunicare din lume in SUA grupul clasandu-se pe locul III. Acesta este prezent in 229 de orase din 109 tari si are in acest moment un numar de peste 35.000 de angajati.
Publicis Romania este una dintre cele mai mari agentii de publicitate full-service din Romania, afiliata la Publicis Worldwide din 1995, ce detine in portofoliu clienti precum: Averea, British Airways, Domeniile Tohani, Du Pont, Groupe Seb, Germanos, Garnier, HP, OMV, Podravka, Renault, SAB Miller, Ulker, Vel Pitar, Wienerberger, Whirlpool etc.

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.