Publicis Romania este din nou prezenta in Luerzer’s Archive, de aceasta data, la categoria TV.
“The Hitchhiker”, spotul aparut in numarul actual al prestigioasei reviste este cel cu care Publicis Romania a castigat pitch-ul international de creatie Renault in toamna anului trecut, precum si un argint la Epica, si a fost exportat in cateva piete din Europa si America de Sud.
Bucuresti, 04.03.2011
{mosloadposition user9}
Articole recomandate:
SPOR își consolidează poziția pe piața lacurilor: un nou vizual și o nouă formulă cu proprietăți spo...
Sezamo lansează platforma Sezamo Chef printr-un concurs cu 150 de premii
De Ziua Pământului, Orange România sărbătorește 2 ani de program “Re” cu o campanie prin care oferă ...
The Group lansează Digital Data Capital – agenție de Digital Marketing și Data Science
Coșuri cadou & sustenabilitate: prin campania Verde de Paște, GourmetGIFT susține din nou protejarea...
Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din Rom...
„Plonjonul în apă de adâncime necunoscută poate duce la o viață în scaun rulant”, prima campanie de ...
Alice Books, Cărturești & AudioTribe lansează campania Mă bucur că sunt mai bine