Publicis Romania este din nou prezenta in Luerzer’s Archive, de aceasta data, la categoria TV.
“The Hitchhiker”, spotul aparut in numarul actual al prestigioasei reviste este cel cu care Publicis Romania a castigat pitch-ul international de creatie Renault in toamna anului trecut, precum si un argint la Epica, si a fost exportat in cateva piete din Europa si America de Sud.
Bucuresti, 04.03.2011
{mosloadposition user9}
Articole recomandate:
Minio câștigă 9 premii la Employer Branding Awards 2024 și un Bronze la Digital Communication Awards...
Uniunea Agențiilor de Publicitate din România prezintă rezultatele primului studiu de satisfacție a ...
Oricine poate fi influencer în grupului său de prieteni, iar brandurile își pot crește de până la 4 ...
NIOXIN® ne dezvăluie noua sa imagine și parteneriatul global cu dermatologi, focusat pe soluții știi...
MARe din Primăverii aniversează 6 ani și deschide porțile unui nou început: Ioana Enache se alătură ...
Yoyo – un altfel de influencer: oferă cadourile primite de la branduri comunității sale
180+ de milioane de euro pentru 3.000+ proiecte ale ONG-urilor active în comunități din România dato...
De-a Arhitectura în cel de-al 13-lea an în școlile din România