Succes românesc în Slovenia, în cadrul Golden Drum 2016, cel mai important festival de publicitate din Europa Centrală și de Est, unde Publicis România a câștigat titlul de Agenția Anului.
“Este un rezultat extraodinar, care mă onorează și mă face fericit. Poate că acum câțiva ani mulți ar fi spus că un astfel de succes nu va fi posibil, însă mereu am crezut că “nothing is impossible”. Împreună cu o echipă minunată și multă muncă, chiar am reușit. Toate cele 7 campanii au fost premiate, în aproape toate categoriile în care au fost înscrise. Sunt, de asemenea, extrem de fericit pentru rezultatele din zona digitală, deja o tradiție susținută de succesul repurtat în ultimii ani împreună cu Nurun, agenția digitală, parte a Publicis Groupe România.” – Jorg Riommi, Chief Creative Officer – Publicis România
Publicis România a obținut 17 nominalizări și 13 trofee – 2 Grand Prix, 5 Golden Drums, 6 Silver Drums, la care se adaugă marele trofeu “Golden Rose”- cea mai râvnită distincție a festivalului în cadrul căruia au participat 26 de țări.
Campaniile premiate și nominalizate au fost realizate pentru: Carrefour (4 trofee), Oppo, FIA&ACR, Arcub, Plantăm Fapte Bune în România, Muzeul Național de Istorie Naturală “Grigore Antipa” & WWF România, Dacia.
Tot în acest an, Publicis România împreună cu Nurun au obținut alte 43 de trofee și 16 nominalizări la festivalurile: Cannes Lions, D&AD, New York Festivals, Effie Awards, Art Directors Club of Europe (ADC*E), AD Stars, Fibra Awards.
În plus, rezultatele de la Cannes Lions din acest an au adus agenției Publicis România locul 1 în rețeaua Publicis Worldwide din Europa Centrală și de Est și locul 4 la nivel mondial, după agențiile Marcel Paris, Publicis Italia și Duval Guillaume Belgia.
Creat în anul 2004, Golden Drum, festivalul Noii Europe, este unul dintre cele mai mari și importante evenimente de advertising, ce premiază și aduce laolaltă creativitatea a peste 37 de țări și culturi diferite, din Austria până în Rusia, din Israel și până în Turcia.