Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Publicis prezinta angajatii Carrefour in lupta cu preturile

Noua campanie “Angajatii Carrefour lupta zilnic cu preturile pentru tine!” semnata de Publicis a debutat la sfarsitul lunii septembrie si se va derula, pe parcursul a doua luni, pe cele mai importante canale TV, in mediul online, pe Facebook, outdoor si in-store.

Desi pastreaza cu consecventa linia comunicarii din ultimii ani – neobosita lupta cu preturile – campania aduce in prim-plan o componenta noua, speciala. De aceasta data, angajatii Carrefour devin personajele principale pe “frontul” luptei cu preturile. 

“Credem ca ruta creativa aleasa pentru aceasta campanie este cea mai potrivita din doua motive: o data, pentru ca se pastreaza tonul consecvent cu restul campaniilor din ultimii ani. Apoi, pentru ca exista o puternica componenta motivationala pentru angajati” – Corina Tudor, Account Director la Publicis

Ideea desprinsa din campanie este aceea ca absolut toti angajatii, din toate departamentele din companie, lupta zilnic pentru puterea de cumparare a consumatorului roman, fiecare prin specificul meseriei. Inca din 2001, din momentul lansarii pe piata, Carrefour lupta cu preturile, pentru cel mai bun raport calitate-pret, zilnic.

“Avem de-a face, probabil, cu cel mai longeviv concept din peisajul comunicarii din retail-ul romanesc. Acum insa, lupta din ce in ce mai puternica cu preturile scoate in front chiar angajatii Carrefour. Ne bucura mult aceasta campanie, iar colaborarea cu Publicis se dovedeste inca o data o alegere potrivita pentru noi” – Andreea Mihai, Director Marketing la Carrefour Romania

Angajatii Carrefour au aparut deja atat pe billboard-urile din centrul marilor orase, pe copertile cataloagelor Carrefour, pe afisele in-store, pe banner-ele online, precum si pe pagina de Facebook Carrefour si pe site-ul www.carrefour.ro. Ei sunt: Petrisor Surducan – lucrator comercial la Carrefour Cluj, Samuel Ene – asistent vanzari electronice-electrocasnice la Carrefour Colosseum, Hans Gunter Hihn – macelar la Carrefour Brasov, Ionela Mihaela Talposin – casier la Carrefour Drobeta.

Personajele spoturilor TV sunt interpretate de actori profesionisti.

Filmarea celor cinci spot-uri a fost una maraton, acestea fiind filmate in intregime intr-o singura noapte. Campania “Angajatii Carrefour lupta zilnic cu preturile pentru tine!” a debutat pe data de 27 septembrie si se va incheia pe 21 noiembrie, fiind una dintre cele mai mari campanii ale retailer-ului de pana acum.

Din partea Publicis, au participat:
Razvan Capanescu – Chief Creative Officer, Otilia Coman – Copywriter, Irina Stoleru – Art Director, Alexandra Murray – Client Service Director, Corina Tudor – Account Director, Adina Gruia – Account Manager, Petronela Cosa – Account Executive, Camelia Efrimov – A/V Producer, Liviu Efrimov – AV Producer, Ciprian Frunzeanu – Digital Art Director, Catalin Dumitrescu – Chief Programmer si Corin Chiriac – Online Strategist.

Din partea Carrefour:
Andreea Mihai – Director Marketing, Alexandra Mihalache – Manager Comunicare, Andreea Bragaru – Responsabil Marketing, Alexandru Corlan – Responsabil e-Marketing.

Bucuresti, 15.10.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.