Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Publicis devine agenția de publicitate a TikTok în România

Publicis TikTok

Publicis România a semnat parteneriatul cu platforma de short-video content a momentului, TikTok, pentru servicii de creație și strategie above the line. Următorul pas este dezvoltarea primei campanii de brand în România.

“Noi suntem foarte entuziasmați de această colaborare. Am click-uit din primul moment cu echipele de creație și client service și abia așteptăm să vedem reacțiile, pentru că pregătim ceva totally unexpected împreună, ceva în care noi suntem super încrezători.” – Laura Savu, Global Community Manager @TikTok

”Ai TOTUL pe TikTok. Îmi place vibe-ul pe care l-a adus în agenție, îmi place atitudinea relaxată a clientului, ideile pe care le generăm împreună. E brief-ul ideal, e procesul ideal de lucru și, dacă mai ai și un partener cool de discuție, poți spune că you nailed it!” – Adina Albu, Senior Client Lead – Publicis România

Publicis TikTok

„Eram fană TikTok de dinaintea brief-ului pentru că, pentru mine ca om de creație, e aspirațional să văd cât de creativi pot deveni oamenii cu context minim pus la dispoziție chiar și pe verticală. Frumusețea brand-ului ăstuia este că, și dacă nu îți place aplicația, tot vrei să lucrezi pe brief, iar, odată ce lucrezi pe brief, îți place și aplicația.” – Miruna Dumitrescu, Group Creative Director – Publicis România

TikTok este una dintre aplicațiile cu cea mai mare creștere de downloads și useri din lume. Aplicația oferă video-content în format scurt și le pune la dispoziție userilor tool-uri creative prin care își pot viraliza conținutul. Deși TikTok a părut un app inofensiv de dansuri și lipsync, nu a trecut mult până când a atras atenția întregii lumi.

În România, creșterea în ceea ce privește utilizarea TikTok a fost spectaculoasă, ajungând la milioane de useri activi lunar, cu varste cuprinse în principal între 13 si 34 de ani care tind nu doar să petreacă timp în aplicație, ci și să creeze, la rândul lor, conținut.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.