Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

PUBLICIS a castigat pitch-ul JOE

Agenţia de publicitate Publicis Romania a fost desemnată câştigătoare la licitaţia organizată de compania Nestlé pentru dezvoltarea creativă a promoţiei JOE din primăvara lui 2007. În cursă au mai fost agenţiile McCann Erickson si Mercury Promotions.

„În urma dezbaterilor, am hotărât că propunerile făcute de Publicis se potrivesc cel mai bine cu obiectivele noastre ambiţioase pentru acest proiect. Propunerea pe care ne-am hotărât să o şi producem ne-a cucerit pe toţi – e proaspătă, curajoasă, diferită” – a declarat Simona Străuţ, Group Brand Manager Confectionery Nestle.

 

Răzvan Căpănescu, Creative Director la Publicis Romania, comentează despre importanţa acestui câştig al agenţiei: „Când am fost invitaţi la acest pitch, am realizat imediat miza. JOE este unul dintre cele mai dinamice şi mai puternice branduri româneşti. Venea după un an de parteneriat cu Agenţia Anului în România şi ne propunea intrarea în competiţie cu Agenţia Anului la Portoroz. O asemenea provocare la duel nu putea rămâne neonorată. Ne bucurăm foarte tare că am învins şi am ieşit noi Agenţia… Momentului!”.

Câştigarea acestui proiect al brand-ului JOE vine după câteva schimbări importante în structura creativă a agenţiei – un nou director de creaţie, o nouă organizare cu şefi de departamente (art şi copy), oameni noi în echipă. „Dupa clasarea pe locul doi din punct de vedere cifră de afaceri în topul agenţiilor de publicitate din România, am spus că următorul pas este o relansare creativă a agenţiei. Această victorie de prestigiu confirmă că schimbările recente au fost inspirate.”– completează Alex Bădilă, Managing Director Publicis Romania.

Agenţia a trecut deja la pregătirea minuţioasă a campaniei, a cărei locomotivă va fi un spot de televiziune care se anunţă o super-producţie. Elementele campaniei de comunicare sunt însă bine echilibrate pentru a putea prinde (şi surprinde) targetul dinamic al brandului JOE cu execuţii adaptate mediilor specifice acestui public ţintă – mai multe detalii in saptamanile ce vor urma!

“Va fi o campanie specială, cu un gen de execuţie pe care nu-l vezi în România”, ne-a spus Dan Frînculescu, copywriter. „Am pierdut deja câteva nopţi cu spotul, dar… de-abia aştept să îl văd pe sticlă”, adaugă Raluca Băraru, art director la Publicis.  

Echipa Publicis care lucrează pentru aceast proiect încă din faza de licitaţie este formată din: Răzvan Căpănescu – Creative Director, Dan Frînculescu – Copywriter, Raluca Băraru – Art Director, Silviu Nedelschi – Head of Copy şi Cătălin Albu – Senior Account Manager. Clientul Nestlé este reprezentat în acest proiect de către Simona Străuţ – Group Brand Manager Confectionery, Tudor Mărginean – Brand Manager JOE si Monica Spiru – Junior Brand Manager JOE.

Bucuresti, 6.2.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.